آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

سرماخوردگی شدید نازگلم

1392/10/18 1:08
نویسنده : مامان الهه
2,598 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم ،مهربونم ،پسر گلم اومدم ازت معذرت بخوام بخاطر کوتاهی کردن تو نگهداری شما نمیدونی مامان چه سرماخوردگی گرفتی از دیروز چنان سرفه هایی میکنی که دلم داره کباب میشه دارم میسوزم از اینکه چرا بیشتر مراقبت نبودم البته بگما چندان هم تقصیر من نیست تقصیر ماله خاله هست آره مامان مونا ،انگار داشتن میرفتن مسجد برا مراسم ختم مونا رو برا دو ساعت  آورد گذاشت خونه ما چشمت روز بد نبینه مونا چنان سرفه هایی میکرد که بیا و ببین مونا اومد و رفت فردای اون روز شما خوشگل پسرم قند عسلم اینطوری بیحال و مریض شدی اصلا حال هیچ چیز و نداری فقط دوس داری تو بغلم بمونی و بیحال همه جا رو نگا کنی دیروز بردمت دکتر برات شربت خلط اور و سرماخوردگی و استامینوفن و یه انتی بیوتیک داده از دیروز میدم چندان فرقی نکردی گلم فقط میتونم بگم منو ببخش مامانی از غصه ات دارم دیونه میشم. مامان خوبی نبودم برات قول میدم از این به بعد بیشتر مراقبت باشم .ترو خدا فقط زودی خوب شو اونقدر گریه کردم برات که دیگه سرم داره میترکهگریهگریهگریهگریه

گلم این عکسای قبل مریضیت هست

قربون اون چشمای خوشگلت بشم الهی

فدای اون خندیدنت

 فدای لبای خوشگلت

اینم بعد از مریضی که بیحال و بی جون افتادی الهی من بمیرم و از این روزا نبینم چون اصلا طاقت ندارم مامانی

خدا جونم ترو خدا کمک کن پسر گلم هر چه زودتر بهتر بشه دوستای گلم دعا یادتون نره

 

پسندها (1)

نظرات (7)

مامان آريانا
18 دی 92 7:54
عزيزم .نگران نباش.بچه ها كه نبايد تا قبل از شش ماهگي سرما بخورن .به خاطر شير مادر واكسينه هستند.من خودم آريانا كه چهار ماهش بود سرما خوردگي شديد گرفتم ولي آريانا سرما نخورد.حتما" ويروسيه.اميدوارم خيلي زود خوب بشه .مراقبش باش.دماي بدنش رو چك كن.ان شاالله كه زودتر بهبود پيداكنه.
رویامامان مرصاد
18 دی 92 9:13
اخی عزیزم ایشالله بزودی زود خوب خوب بشی خاله جون فدات بشه مامان الهه ازطرف من ایهان خشگلموببوس
سمیه
18 دی 92 10:58
الهیییییییییییییییییییی من فداش بشم خدایا قده بی حال شده من گریه م گرفت
شهرزاد
19 دی 92 11:21
آخی عزیزمممممممم آخه چرا بچه ی مریض رو آوردن خونتون خوب نباید میاوردن ...مامانش ناراحت نباش نی نیها تا بزرگ بشن کلی مریض می شن این عادیه اصلا" هم تقصیر تو نیست
مینا(مامان سامیار)
21 دی 92 14:45
الهییییییییییی چقدر بیحال شده ایشالا زود زود خوب میشه عزیزم نگران نباش دوباره شروع میکنه به دلبری واسه مامان و باباش واسش دعا میکنم که خوب بشه مامانی مهربون
مامان آیهان
22 دی 92 18:51
عزیزم الهه جون انشالله آیهان جونم زودزود خوب میشه منم واسش دعامیکنم قربونش برم الهی
مامان الهه
پاسخ
ممنونم فریده جون
مامان مارال دون
28 دی 92 9:30
الهی ....... مریضیای این فصل خیلی بد بودن . مارالمم یه دوره اش رو گذروند . یک هفته طول میکشه. اما آیهان کوچولویی رو خیلی مراقب باش اگه بتونی بعد دوره سرما خوردگیش پیش یک متخصص ریه کودکان ببر .تا مطمئن باشی که آثار سرماخودگی کاملا از ریه هاش پاک شده باشه. دکتر قالیباف شنیدم خیلی خوبه . از روی ناز پسر چند تا بوس . انشالله که زودی خوب شه
مامان الهه
پاسخ
ممنونم گلم از راهنماییت حتما میبرمش مرسی