آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

یک هفته شد

1392/10/22 1:46
نویسنده : مامان الهه
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم امروز دقیقا یه هفته هست که سرماخوردگیت شدیده و بجای بهتر شدن بدتر میشی 3 بار دکتر بردیمت هر بار هم داروهای متفاوتی دادن واقعا گیج شدم دیگه اونقدر سرفه میکنی واقعا حالم بد میشه سرفه سرفه در آخر هم بالا میاری در روز 3 بار ،دکترا میگن دوره داره و کاری نمیشه کرد باید تحمل کنم اما نمیتونم سرفه هاتو ببینم دلم کباب میشه وقتی خش خش سینه ات میشنوم .کلی وزن کم کردی و چشات گود رفته گریهقربون دستای کوچولوت بشم تا میخوای سرفه کنی دستتو دراز میکنی که بگیرم تودستم دستاتو  .کم کم دیگه دارم حس مادرمو وقتی مریض میشدم درک میکنم خیلی سخته خدا هیچ مادری رو با مریضی بچه اش امتحان نکنه دیگه حرفی برای نوشتن ندارم فقط و فقط از خدا میخوام خیلی زود برگردیی به حال اولت و این ویروس لعنتی به زودی از بدنت خارج بشه 

 

بعدا نوشت مامانی:........

نفسم امروز بعداز ظهر باز حالت خیلی خیلی بد شد در حدی که دیگه نتونستم تنهایی از پست بر بیام زنگ زدم بابایی اومد خونه و زودی بردیمت پیش دکتر خودت و وقتی دید با اون همه داروی قوی بهتر نشدی . فوری برات یه آزمایش خون و یه عکس از سینه ات نوشت بریم بگیریم تا ببینه مشکلت چیه قربون چشات بشم من .رفتیم همه رو انجام دادیم و خوشبختانه هیچ چیت نبود فقط سرماخوردگی شدیده در حد تیم ملی که ریخته تو سینه ات و عفونت کرده .داروهاتو قطع کرد و برات 10 تا آمپول آمپی سیلین 500 داده واسه روزی سه مرتبه که 350 تا باید بزنیم فدای تو بشم من . 

                            اینا هستن اون آمپول لعنتیا 

  

میدونم دردت میگیره اما تا اینارو نزنیم بیشتر درد میکشی عشقم . اگه بدونی حال من و بابا در چه وضعیه .

اینم جای آمپول آزمایشت فدای دستای کوچولوی نازت بشم عشقم

 

ببین چقدر بی حالی قربون چشات بشم من

  

اینجام بدون اینکه بندازم رو پاهام خودت رو زمین یه دفغه ای خوابیدی

نفس الهه

ببین چقدر لاغر شدی ناراحت

 

پسندها (1)

نظرات (19)

مری
21 دی 92 16:08
آخی من میفهمم چی میگی ایشالا زودی خوب شه عزیزم بهدادم چنوقت پیش اینطور شد دکتر شربت آزیروسین داد و گفتش اگه بعد سه روز خوب نشد بیارید بدون ویزیت میبینم اما خداروشکر زودی خوب شد...یکی از دوستامم با این شربت حال نینیش بهتر شد با مشورت دکترش بهش بده خیلی شربت خوبیه مواظبش باش
مامان هلاله
21 دی 92 17:23
الهه جون غصه نخور ایشالا زودی خوب میشه. فقط هی دکترشو عوض نکن
مامان الهه
پاسخ
چشم گلم
مامان آريانا
22 دی 92 7:17
الهي بميرم.غصه نخور الهه جون ايشالله آمپولها رو بزنه خيلي زود خوب مي شه.مامنتظريم پست بعدي خبر خوب شدن آيهان عزيز باشه.
مامان الهه
پاسخ
ایشالله گلم خدا از زبونت بشنوه
Monir611
22 دی 92 16:46
سلام حال آیهان کوچولو چطوره؟ دلم کباب شد ایشالله زودی حالش خوب شه مامانش پسر منم 3 ماهشو داره تازه تموم میکنه. ولی مثل آیهان سایت نداره. منم دوست دارم واسش یه سایت بزنم. خیلی سخته؟
زهرا مامان مهلا
22 دی 92 17:54
آخی عزیزمممممممممممممم الهی هیچ مادری مریضیه بچشو نبینه. آمین من همیشه گفتم و میگم که کاش من خودم مریض بشم و مهلا یه عطسه هم نکنه نگران نباش عزیزم. همش تقصیر این ویروسای بدجنسه دختر منم هفته پیش سرماخورده بود. الانم یه سرفه هایی میکنه آدم دلش کباب میشه ایشالا همه ی نی نی ها حالشون هر چه زودتر خوب بشه همینطور آیهان جونم میبوسمش
مامان الهه
پاسخ
ممنونم مامان زهرا مهلا جونو ببوس
الهام مامان علیرضا
22 دی 92 18:44
الهی چه بد ایشالا بیماری و سختی ازت دور باشه عزیز خاله نگران نباش الهه جون برای بجه های زیر دو سال بیماری ها سخت تر خوب میشه
مامان آیهان
22 دی 92 18:49
الهی بمیرم آیهان جونم چرامریض شدی
سمیه
22 دی 92 20:41
الهی فدات بشم آیهان کوچولو آمپولاتو که دیدم کم مونده بود گریه کنم من و امیرطاها برا زودتر خوب شدنت دعا میکنیم
مامان الهه
پاسخ
ببین من چی میکشم خاله
مرمر
24 دی 92 2:02
الهه عزیزم انقد خودتو ناراحت نکن همه نی نیا مریض میشن و خدا خودش مواظب فرشته های نازش هست ایشالله که زود زود خوب میشه
مامان آیهان کوچولو
24 دی 92 10:10
خیلی ناراحت شدم بخصوص واسه جای آمپول... الهی زودتر آیهان کوچولوی نازمون حالش خوب بشه... خیلی مراقبش باش تا ایشاالله زود زود خوب بشه.
ayhan
24 دی 92 13:00
سلام آیهان جون ان شا الله بلا به دوره سالم باشی همیشه منم آیهانم دوست میشی باهام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اهل تبریزم
ازاده مامان آرتین
24 دی 92 15:15
ایشالا زود خوب میشه نگران نباش-پسر منم یک هفته اس سرماخورده-سرفه که میکنه اشکم درمیاد-درکت میکنم الهه جون
مینا(مامان سامیار)
24 دی 92 22:09
وای جوجو چقدر بی حال خوابیده ایشالااااااااااا زود خوب بشه نگران نباش عزیزم خدا همیشه حواسش به فرشته هاش هست
مامان الهه
پاسخ
میدونم ممنون گلم مرسی
مامان آیهان
26 دی 92 11:30
سلام اله جون خوبی عزیزم؟ آیهان خوشکلم چطوره فداش بشم الهی بهتر شده؟ این بوسها واسه آیهان. راستی آیهان منم غذاخور شده تازگیا
مینا(مامان سامیار)
27 دی 92 14:45
ایشالا که حال جوجو بهتر شده باشه الهه جون...خبری بهمون بده
مامان علی (نازی)
29 دی 92 15:43
سلام مامانی چه پسر خوشگلی دارین همشیری عزیز خوشحال میشم تبدل لینک کنیم من لینکتون کردم
مامان الهه
پاسخ
ممنون گلم خوشحال شدم از اشناییتون
مامان آیهان کوچولو
29 دی 92 19:45
الهه جون آیهانم بهتره؟
مامان الهه
پاسخ
سلام فریده جونم آره خدارو شکر خیلی بهتره فرصت نکردم پست جدید بزارم مرسی که به فکرمونی
سمیه
30 دی 92 12:45
الهه جان چه خبر از آیهان؟ حالش بهتر شده؟
مامان بهاره مامان امیرمحمد
16 بهمن 92 9:35
وای عزیزم خدا بد نده این ویروس جدیده خودتون را ناراحت نکنید من هم گرفتم خیلی خیلی سخت بود یکهفته سرکار نرفتم و تب داشتم دو بار رفتم بیمارستان سرم و آمپول زدم با اینکه بزرگ هستم خیلی سخت بود وای به حال نی نی کوچولو که بگیره فقط مایعات ولرم بخوره البته اگه میخوره من خودم به امیرمحمد شربت عسل و آبلیمو دادم تا از من نگیره خدا رو شکر تا حالا که نگرفته خیلی مواظب نی نی باشید انشاءا.. هرچه زودتر خوب بشه من که قلبم درد گرفت با دیدن اون آمپولها و دست آیهان جون مواظب خودتون هم باشید