آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

بای بای سرماخوردگی

1392/10/30 18:46
نویسنده : مامان الهه
1,511 بازدید
اشتراک گذاری

    

فرشته ی زندگیم سلام ،سلام به روزی ماهت ،دلبرم ،نفسم بالاخره تونستی بعد از تحمل دو هفته سرماخوردگی شدید بهتر شی و برگردی به همون حالت اول نازنین مهتابم،نازنینم خدارو هزار مرتبه شکر میکنم که حالت خوب شده اگه بدونی به من و بابا مسعود تو این دو هفته چیا گذشت مردیم و زنده شدیم خیلی خیلی نگران وضعت بودیم اما هزار مرتبه شکر که تموم شد و برگشتیم به زندگی روزمره و از اونجاییی که مونده بودیم برات ادامه میدم پسرم .جا داره از اینجا از تمام دوستای گلم که جویای حالت بودم تشکر ویژه ای بکنم  بودنتون دلگرم نوشتنم میکنه با اینکه اهل نوشتن نیستم و بلدم نیستم اما به شوق تو گل پسرم و خاله ها دارم انشا نویسیمو قوی میکنم قهقهه.

 

 

نفسه مامان شما الان شش ماه و بیست و دو روزه هستی یعنی 9 روزه دیگه شش ماهت تموم شده و وارد هفتمین ماه زندگیت میشی نفسم .

                                                                                            

کارایی که تو این مدت میتونی انجامش بدی اینه که میتونی برای یکی دو دقیقه بشینی و وقتی خسته میشی قل میخوری میوفتی

اینجا بابایی داره برنامه های کامپیوتر و عوض میکنه شمام داری کمکش میکنی و وقتی حرفتو گوش نمیده داد میزنی سرش

اینم نمونه قل خوردنت وقتی دیگه نمیتونی بشینی

کلی حرف و عکس داریم بدو بیا ادامه مطلبمون

بعدش اینکه میتونی دس دسی کنی وقتی دس میزنم یا میگم دس دسی کن دوتا دستاتو میکوبی به هم ،متاسفانه نتونستم از اون لحظه عکس بگیرم چون تا دوربینو میبینی از خود بیخود میشی و حمله میکنی تا اونو بگیری.


و قشنگ دیگه با روروئک میتونی راه بری ،و در آخرم اینکه با دهنت بادکنک میتونی درست کنی لباتو غنچه میکنی و آب دهنتو فوت میکنی به بیرون و نتیجه اش این میشه که همه جات و خیس میکنی

 و اما غنچه کردن لبهای نازت


نازنینم دیگه کاملا اسمتو میشناسی تا میگم آیهان زودی برمیگردی سمت صدا قربون هوشت بشم من، صدای باباتو تا میشنوی کم میمونه از حال بری خیلی خیلی دوسش داری و اونم همینطور و این وسط میمونم منه تهنا و کاری جز حسودی نمیتونم بکنم .

وقتی بابایی صدات میکنه

عاشق کارتون و تبلیغاتی راحت میتونم بگم یک ساعت هم بزارم جلوی کارتون انیمیشنی قشنگ مثل آدم بزرگا نگا میکنی قربون چشمات بشم من خودشم اگه صدات کنیم دیگه محل نمیزاری و محو تماشا میشی .خیلی خیلی دوست دارم جوجه کوچولوی خودم 


پستونک جدید مبارک مامانی

نمیدونم چرا ولی این عکستو خیلی دوسش میدارم نارناریه من

مامانی یه چند روزه زدی به سیم آخر و این مدلی هم میخوابی

آقا پسرم داره مطالعه میکنه قهقهه

قربون قد بلندت و چشمای نازت بشم الهی 

راستی یادم رفته بود بگم شمام قاطیه فرنی خورا شدی

مبارکه غذا خوردنت مامانی

 

پسندها (1)

نظرات (21)

ازاده مامان آرتین
1 بهمن 92 0:37
خدا رو شکر که سرماخوردگیت خوب شده عزیزم-غذا خوردنتم مبارک باشه-نوش جونت خاله
مامان الهه
پاسخ
ممنون آزاده جونم
مامان آريانا
1 بهمن 92 7:17
خداروشكركه خوب شدي خاله.قربون چشماي نازت برم .ماشالله به اين پسر نازنازي.
مامان الهه
پاسخ
آره خاله خداروشکر خوب شدم .خدا نکنه این چه حرفیه
مامان هستی
1 بهمن 92 14:07
چه ناز شدی خاله جون
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله جون
مامانی ویانا
1 بهمن 92 18:38
خداروشکر خوب شدی آیهان جون الهه جون احساس میکنم یهویی قیافش تغییر کرده ماشالا خوشگل بود خوشگلتر شده
مامان الهه
پاسخ
آره گلم همه میگن عوض شده حالا تا یه سالگی هزار تا قیافه بخودشون میگیرن
پینک
2 بهمن 92 0:10
وب قشنگی دارینبه منم سربزنید.
مامان الهه
پاسخ
ممنون دوست عزیز حتما
ACZ1QchWcW3EdUvyUKIJ07r4zQBrcS_HZYQel4IRrls.
2 بهمن 92 9:11
سلام الهه جان. ماشاا... چه گل پسر بامزه ای داری. خدا حفظش کنه. عکساش عالی بودن.
مامان آیهان کوچولو
2 بهمن 92 10:19
سلام الهه جون.خیلی خوشحالم که حال ایهان جون خوب شده. فرنی هم نوش جونش الهی گوشت بشه به جونش.
مامان الهه
پاسخ
فدای شما فریده جون مرسی از لطفت خاله مهربون
سمیه
2 بهمن 92 11:54
خدارو هزار هزار بار شکر که سرماخوردگیش تموم شده عکسای پست قبلیشو که مریض بود دیده بودم همه ش دلم براش کباب میشد به همسرم که نشون دادم میگفت آخه این بچه تحمل سرماخوردگی رو داره؟ انقد ناراحت شده بود خلاصه اینکه خداروشکر وای الهه اه امیرطاهای منم عشق بابایی بشه منم حسودیم میشه ها نه نه نه کاشکی مامانی بشه همسریم حسودیش بشه فرنی خوردنتم مبارک ایشالا که به زودی کباب خور بشی گل پسر
مامان الهه
پاسخ
خانومی مرسی که تنهامون نزاشتید .راستی این که بابایی بشه یا مامانی دست ما نیست من شنیده بودم پسرا مامانی هستن اما انگار زمانه که عوض میشه بچه ها هم عوض میشن
مریم مامان دونه برفی
2 بهمن 92 12:22
خدا رو شکر که جستی . سرماخوردگی امسال نوبره راستی گلم یه خواهش ازتون دارم یه لحظه میاین وب ما پست ثابتمونو ببینید لطفا ممنون منتظر رای شما هستم. اگه زحمتی نیست بعدش خبرم کنید. باتشکر دونه برفی
مامان الهه
پاسخ
راستی که نوبره والا . چشم حتما سر میزنم
مامان علی (نازی)
3 بهمن 92 0:23
خدارو شکرکه خوب شدی خوشگل خاله
نسرین مامان آنوشا
6 بهمن 92 14:45
عزیز دلم خداروشکر که حالت خوب شد انشالله هیچ وقت دیگه رنگ مریضی رو نبینی آیهان جیگر صلا غذا خوردنت هم مبارک انشالله که گوشت بشه به تنت عزیزم چه نگاهی کرده و چه ژستی گرفته واقعا بهت خسته نباشی میگم الهه جان میدونم که مریضی بچه چقدر سخته و چقدر آدم اذیت میشه امیدوارم هیچوقت مریضیشونو نبینیم دیگه
مامان الهه
پاسخ
نسرین جونم دوست جدیدم ممنون از نظر لطفت خانومی با دعاهای شما دوستای گلم ایشالله همیشه سر پاییم
مامان آیهان
6 بهمن 92 18:30
عزیزم خداروشکر که سرماخوردگیت بهتر شد ان شالله که دیگه هیچ وقت مریض نشی
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله جون
ساره
7 بهمن 92 20:11
سلام....نازی خدا حفظش کنه ...ان شاء الله که دیگه هیچوقت سرما نخوره پسملی ...دوستتون داریم ...منتظرتون هستیم به ما هم سر بزنید...
مامان الهه
پاسخ
ممنونم دوست گلم خدا گل پسرت ارشیا جونو برات حفظ کنه
نازنین
7 بهمن 92 22:46
خداروشکر که حالت بهتر شده عزیزم. ایشاا.. هیچوقت مریض نشی.
مامان الهه
پاسخ
فدای شما دوست عزیزم مرسی
مامان سيد عرشيا
8 بهمن 92 10:44
سلام عزيزم. چه قدر پيشرفتاي خوبي داشتي.آفرين . خدا را شكر كه سرماخوردگيت بهتر شد.
مامان الهه
پاسخ
خاله ممنونم که بهم سر میزنی
مامان پرنيان
8 بهمن 92 12:20
سلام عشقم الهي فداي خوردنت عسلم زنده باشي نازنينم
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
سولماز
8 بهمن 92 17:28
خدا را شكر آيهان جون حالش بهتره ، عزيزم خنده هاي قشنگي داره ان شاالله هميشه شاد و خندان باشه
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله سولماز چشاتون قشنگ میبینه
مامان رهام
11 بهمن 92 14:12
خیلی دوست داشتنی هستی آیهان.خدا برا مامان و بابایی حفظت کنه انشالاه چه قدم ناز میخندی
مامان الهه
پاسخ
] مرسي خاله جونم
مامان امیرحسین جونی
13 بهمن 92 1:07
ای جانم خدا رو شکر که خوب شدی ایشاالله که هیچ وقت مریض نشی همه ی عکسات خوشگلن پسر نازم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
16 بهمن 92 9:37
چه پسملی چه عسلی ماشاءا.. خدا نگهداره براتون خیلی بانمک و خواستنیه عزیز خاله
مامان الهه
پاسخ
ممنون بهاره عزیزم
مریم
23 بهمن 92 21:25
خب خدا رو شکر که حاله دخملی خوب شده..... خیلی از خوندن این خبر خوشحال شدم..... راستی عکسا هم خیلی خوشگل و دوست داشتنیه..... از طرف من فرشته کوچولو رو ببوسین