آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

روزای 7 ماهگی +خونه تکونی

1392/11/28 16:21
نویسنده : مامان الهه
1,472 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مسل سلام چشمک
خوبی جیگر من ؟ الهه فدای قد و بالات بشه الهی خیلی دلم میخواد وقتی این مطلب و میخونی بدونم چند سالته ،کجایی ،داری چیکار میکنی ؟؟؟؟؟ماچ
نفسم از شما و از کارات میخوام بگم که ماشالله چقدر داری خوردنی میشی و دل همه رو داری آب میکنی تقریبا نزدیکه یه ماهه که قشنگ داری میشینی دیگه و با اسباب باریهات باری میکنی، عاشق پیام بازرگانی هستی البته داخل پارانتز بگم { reklam } خیلی عاشقشی هر جا باشی تا صداشو بشنوی سریع بر میگردی سمتش حتی خواب هم باشی بیدار میشی ، کارتون خیلی دوس داری کارتونهای آموزشی برات باز میکنم مثله یه آقا داری نگا میکنی .

اما بگم از دندونات که  شب و روز برامون نذاشته مامانی خیلی بیتابی میکنی لثه هات بد جور اذیتت میکنن طوری که شبا از خواب بیدار میشی و گریه میکنی میرم دستامو قشنگ میشورم و میکشم رو لثه هات تا یه کم آروم میشی و خوابت میبره ،4 تا دندونت یه جا داره از زیر لثه خودشو نشون میده و سفیده سفید به چشم میزنه نمیدونم 4 تا همزمان میخواد در بیاد یا نه !!!!!

مامانی دیگه کم کم داری با روروئکت همه جا سرک میکشی  و من باید مثل تمام مامانا خونمونو از وسایل پاکسازی کنم این یه نمونه از خرابکاریهات که اگه نرسیده بودم ظرفامون رو شکسته بودی.

عاشق خنده هاتم نفسم

 

اینجا هم گذاشته بودمت تو تخت پارکت برا خودت داشتی بازی میکردی

تازه یه سرگرمی جدید یاد گرفتی اونم بازی با ریشه های فرشا هست سینه خیز میری طرفشون و میکشی سمت خودت و سعی میکنی بزاری دهنت که نمیزارم

شاه من عاشقتم

نانازیه من اینجا هم داریم میریم مهمونی ببین چه خوشتیپ شدی فداتشم

اینجا هم پدر و پسر ناز من اسباب بازی هارو ریختن رو زمین خودشونم غرق بازی و خنده

اینجا هم صداتون کردم که نتیجه اش شد این عکسه خوشگل که من عاشقش شدم

و در آخر اینکه 3 روزه خونه تکونی رو شروع کردم و آشپزخونمونو تموم کردم

وقتی داشتم کار میکردم شما هم تو آشپزحونه همراه من بودی و داشتی بازی میکردی که این نمونه اشه

 

 

پسندها (1)

نظرات (15)

مامان آريانا
27 بهمن 92 7:42
ماشالله به اين گلپسر جون جوني.عزيز خاله.خونه تكوني هم مبارك. ممنون دوست گلم مرسی
مامان پرنيان
27 بهمن 92 9:19
الهه جونم سلام بانو خسته نباشي . قربونت چه زود خونه تكوني رو شروع كردي آفرين من كه عزا گرفتم با وجود پرنيان چه كنم فقط هم پنج شنبه و جمعه ها وقت دارم الهي قربون اين پسر نازنينم آيهان جونم بوسسسسسسس
مامان الهه
پاسخ
ممنون دوست گلم خانومی من هر سال همین موقع ها مجبورم شروع کنم چون بعدش میرم کمک مادر و مادرشوهرم
سولماز
27 بهمن 92 11:41
سلام الهه جان خوبي عزيزم ؟ ماشاالله چه عكسهاي قشنگي از آيهان گرفتي انشاالله خدا واست حفظش كنه
مامان الهه
پاسخ
سولماز جونم چشای قشنگی دارید گلم دخترای نازتو ببوس
مینا(مامان سامیار)
27 بهمن 92 19:31
ماشالله به این گل پسر شیرین و ملوس خسته نباشی الهه جون منم خونه تکونی رو شروع کردم خونه کوچیکه زودم تموم میشه این جوجوها خرابکاری زیاد میکنن من که تا حالا چند تا ازم ظرف شکسته مجبور شدم در کابیناتو رو با کش ببندم که بازشون نکنه
مامان مانلی
28 بهمن 92 15:35
مامان مهدیه
28 بهمن 92 17:18
مبارکه دندونات گل پسر ناز، خسته نباشی مامان زرنگ از تمیزکاری. خیلی عسله این پسر نازت الهه جون. l
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله جون اما هنوز جونه نزده دندونام مرسی به پای شما نمیرسیم مادر خانومی
مامانی ویانا
28 بهمن 92 20:44
عزیزم چه پسر ملوسی شده این پسرمون آیهان هرروز بهتر از دیروز
مامان آیهان کوچولو
29 بهمن 92 2:51
سلام الهه جون.خوبی؟ ماشالله به آیهان جون. دندوناش اذیت میکنه دندونگیر بده دستش نذار هر چیزی که دستش میاد بماله به لثه هاش. ایهان شما هم ریشه فرش میخوره منکه دیگه کلافه شدم ازبس به آیهان گفتم نخور هر جوری شده خودشو میرسونه بهش بعدم که میکنه تو دهنش من هنوز خونه تکونی رو شروع نکردم فکر کنم امسال خیل سخت باشه برامون با وجود وروجکامون.ایهان ما که رسما میگه بشین کنارم من بازی کنم. الهی که جمعتون همیشه جمع باشه و دلتون همیشه شاد عزیزم.
مامان الهه
پاسخ
سلام فریده جونم راستش ایهان اصلا از دندونگیر خوشش نمیاد یه بار میکنه دهنش بعد میندازه رو زمین ،پس نی نی ها مثل هم هستن ریشه فرشها رو میخوام چسب بزنم از اون کلفتهاش تا دیگه نتونه ،خیلی سخته خونه تکونی اشپزخونه من سال قبل یه روز صبح تاشب تموم شد اما امسال 3 روز طول کشید چون به قول شما همش میشینم پیشش بازی میکنم باهاش ،از بس حرف میزنم دهنم کف میکنه
مامان هلاله
29 بهمن 92 14:07
واقعا اون عکسشون قشنگه.
مامان الهه
پاسخ
ممنونم مامانی
مامان آروین
2 اسفند 92 12:41
مباااااااااااااااااارکه عزیزم ایشاله قدر مرواریدای نازتو بدونی یه عااااااااااااالمه بوس برای پسر ماه و بازیگوش خوش خندم و مامانیه مهربون چه خوب از حالا خونه تکونی رو شروع کردید خسته نباشید آفرین به پسری که با خنده های خوشگلش همممممممممه خستگی ها رو بدر می کنه
مامان الهه
پاسخ
ممنونم مامانی شمام آروین خوشگلمو ببوس
maryam
3 اسفند 92 10:37
ای جوووووووووووووووووووووووووووووووونم خدا حفظش کنه
مامان الهه
پاسخ
میسی خاله مریم ایشالله نی نی شما
مارو کیجاشان (مادر و دخترها)
6 اسفند 92 1:14
سلام عزیزم ، واااااااااای چه کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری ایشالله دامادش کنی خوشحال میشم اگه به وبلاگ من و دخترام هم بیای عزیزم
مامان الهه
پاسخ
رو چشمم خانومی
مامان آریا
10 اسفند 92 17:23
چه وبلاگ زیبایی دارید . خدا براتون این کوچولوی خوشکل رو حفظ کنه . مایل به تبادل لینگ هستم
مامان الهه
پاسخ
ممنونم مامان مهربون حتما
مامان مارال دون
19 اسفند 92 9:33
مامانی گل دندونهای گل پسرت مبارکش باشه .مامانی از حالا سعی کن خودت به دندوناش برسی و مسواک خالی رو هم لثه هاش بکشی. انشالله هیچ وقت دندون درد نداشته باشه.
مامان الهه
پاسخ
خاله جون هنوز دندون در نیاوردم بد جور درد میکنه لثه هام
مامان امیرحسین جونی
19 اسفند 92 13:48
ای جونم چه جینگول کرده خودشو پسمل خوشتیپ حالا یه 2 3 ماهی طول میکشه تا دندوناشون در بیاد حسابی اذیت میشن
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله جون دعا کن زودی دندونام در بیاد تا راحت بشم