آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

بازم مریض شدی ناز پسرم

1393/3/14 10:31
نویسنده : مامان الهه
1,490 بازدید
اشتراک گذاری

آیهان گلم بازم مریض شدی الان تقریبا بیشتر از یه هفته هست که اسهال گرفتی قربونت بشم من اولش فکر میکردم از دندوناته اما بردم دکتر گفت اگه ماله دندون بود دو سه روزه بهتر میشد اما چون خوب نشده احتمالا ویروسیه بهت شربت و قطره داده اماهنوز بهتر نشدی برات همش ماست و دوغ و کته و موز میدیم دیگه ازشون خوشت نمیاد اما مجبوریم مامانی تا ایشالله بهتر شی .خیلی دلم شور میزنه نمیدونم چیکار باید بکنم هر کاری کردم تا بند بیاد اما نمیاد خودتم خیلی اذیت میشی فدای نفسات بشم من الهی یه کم هم تخمل کن مرد کوچولوی خودم غمگینغمگین

پسندها (3)

نظرات (8)

آرزو،مامان امین
14 خرداد 93 11:51
الهی خاله قربونش بشه.حتما تو این یه هفته کلی لاغر شده.آخه اسهال لامصبه.ایشالا هرچه زودتر بهتربشه و خبر سلامتیشو برامون بدی
مامان الهه
پاسخ
آره خاله ارزو بد جوری لاغر شدم مامانم خیلی غصه میخوره دعام کنید خوب بشم
فریده مامان آیهان کوچولو
14 خرداد 93 21:22
بمیرم برات عزیزدلم.ایشالله زودی خوب میشی
مامان الهه
پاسخ
خدا نکنه خاله فریده
!من و تنهاییی!
14 خرداد 93 23:55
سلام وب عالی دارید ایشالله همیشه خوش باشید
مامان الهه
پاسخ
ممنون از لطفتون دوست عزیز
مامان عاطی(مرجان)
17 خرداد 93 0:39
سلام الهه جون'آیهان نازت خوبه؟انشاله زودی خوب میشه متین هم الان یه هفته ایه اسهال گرفته'غیر از شیر خودم چیزی نمیدم بهش 'هنوز غذای کمکی شروع نکردم'منم فکر میکردم از دندونه'آخه لثه هاشو میکنه بس که درد داره اگه طی یکیدوروز آینده بهتر نشد میبرمش دکتر'دعا کن متین هم زودترخوب شه
مامان الهه
پاسخ
خانومی ایشالله که خیلی زود بهتر میشه نگران نشو شمام فقط بهش سرم او ار اس بخر بهش بده بخوره ایشالله که هر دوتاشون زودی خوب بشن خیلی سخته
م.م
17 خرداد 93 0:48
سلام عزیزم.خودتو زیاد ناراحت نکن . رهام من هم اسهال شده بود دواهای دکترم هییییییییچ اثری نکرد این ویروسیه که اکثر بچه ها میگیرن باید صبر کنی خود ویروسه با اسهال از بدنش دفع بشه. قربون شکل ماهت بشه خاله .... حتما بهش سرم بده تا آب بدنش جبران شه
مامان الهه
پاسخ
اره خانومی بهش سرم میدم بخوره اما چندان غذا نمیخوره بچم آب شده دیگه
مامانی
17 خرداد 93 12:30
الهی فداش بچه ها که مریض میشن آدم خیلی دلش میگیره انشالله زودتر خوب بشه
مامان الهه
پاسخ
ممنونم خانومی دعا کن پسرم آب شده
پدر و مادر آروین کوچولو
17 خرداد 93 15:02
عزیییییییییییییییزم ایشالله که زود خوب شی مامان الهه جون بهش مایعات مثله آب سیب تازه و کته ماست بده منتظر خبرای خوبتون هستیم ببوس گل پسری رو از صمیم قلب دعا میکنم که دیگههههههههههه هیچ وقت پسر ماهم مریض نشه
مامان الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم همه رو میدم بهش ایشالله با دعاهای شما بهتر میشه
دختر آسموني
11 تیر 93 8:45
واي الهه جون منم دو هفته تموم درگير همين موضوع بودم. خدا رو شكر الان آسمان هم خوب شده ولي همش فك مي كنم كه بدنش ضعيف شده.