آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

اولین تکون خوردنهات

1392/1/18 14:55
نویسنده : مامان الهه
441 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولوی من از وقتی وارد ماه پنجم شدیم من تکوناتو حس میکنم خیلی حس جالبیه عزیزم انگاری تو شکمم یه چیزی جا مونده و هی میخواد جاشو عوض کنه بره حای دیگه نمیدونم کجاهات داره میخوره به شکمم اما هر چیه و هر کجاته خیلی با مزه هست این تکون خوردنات دو روز قبل هم بابا مسعود اونقدر نشست بالا سر شما که آخر سر تکون خوردنتو تو شکمم دید هر دوتامون خدارو شکر میکنیم که تونستیم این روزارو بدون دردسر ببینیم و لذت ببریم  .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان دوقلوها(حسین-حسام)
26 فروردین 92 12:44
سلام عزیز دلم خوبی نی نی نازت خوبه وای واقعا استفاده کن این روزای تکون خوردن خیلی شیرین و جذاب هست من الان الانه که دلم واسه لگد زدناشون تنگه قربونت برم مواظب خودتون باشین میبوسمتون


ممنون دوست عزیزم آره همه میگن این حرفو آدم خودش نمیفهمه اما بعد به دنیا اومدن نی نی دلش برا این روزا تنگ میشه منم از این روزا نهایت لذت و میبرم راحت باش ممنون که به ما سر میزنی از لپای پسرای نازو مامانیت ییوس
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
26 فروردین 92 12:46
سلام عزیز دلم خوبی قربونت برم نی نی نازت خوبه وای فدای اون دست و پاهاش عزیزم قدر این روزا رو بدون که خیلی شیرین و خاطره انگیز هستن میبوسمتون مواظب خودتون باشین
مامان دوقلوها
1 اردیبهشت 92 19:57
ســــلام عزیز دلم خوبی قربونتـــ برم نی نی نازتـــــ خوبه مواظبـــ خودتون باشین میبوسمتون
مامان نازی
2 اردیبهشت 92 12:42
سلام گلم مرسی از راهنمایی که در قسمت پرسش و پاسخ بهم کردین و کاری که گفتین انجام دادم اما درست نشد

عزیزم من یه بار همین مشکل و داشتم با اون روش درستش کردم شرمنده اگه نتونستم برات کاری کنم
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
8 اردیبهشت 92 16:09
خانومی ممنونم روز توام مبارک ایشالله پسرای گلت بزودی بزرگ میشن او با زبون خودشون بهت تبریک میگن

بانو سعیده.
10 اردیبهشت 92 16:33
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی خوشمله. حتماً پسمل کوچمولوت خوشش میاد. همیشه با هم سلامت و خوشحال باشین.
rasta
23 اردیبهشت 92 23:16
سلام الهه جون ، خوبی ، ای جاان شما هم که ی پسری خوشگل تو راهی داری ایشالله سلامت باشه این فسقلی ، خیلی خوشحالم که با وبت آشنا شدم عزیزم ، ایشالله همه ی جوجوها سالم باشن و سر وقت دنیا بیان ، آرتین فسقلی رو میبوسم خیلی ، خصوصی هم واست رمز میزارم