آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

سیسمونی پسر گلم

1392/4/16 16:04
نویسنده : مامان الهه
4,251 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از مدتها تونستیم اتاقتو کامل کنیم گل پسرم ایشالله که دنبا اومدی خوشت بیاد از وسایلت


 

 

تختت قبل آماده شدن

 

خاله ها و دوستای گلم لطفا نظراتونو بهم بگید و اگه چیزی باید تغییر کنه دوس دارم بدونم .

  از همینجا دستای مامان گلم میبوسم که زحمت این وسایلا رو کشیده برامون البته بابا مسعود هم سهم داره ها از اونم تشکر میکنم مرسی عزیزم

پسندها (1)

نظرات (49)

الهام مامان علیرضا
16 تیر 92 15:15
الهه جون
واقعا زیبا و کامل بود
از سلیقه ات خیلی خوشم اومد.
فقط نفهمیدم رو درِ ورودی چی نوشتی؟؟؟
ایشالا نی نی به سلامتی بیاد عزیزم
و قدمش براتون خیر باشه



ممنون گلم خوشحالم کردی .خانومی اون نوشته به زبان ترکیه بود که نوشته خوش اومدی نوزادم
سارا مامان آرتین
16 تیر 92 15:37
مبارکههههههههههههههههههههههه
بسلامتی خیلی زیباست دستت مامانی و مامان جون درد نکنه
فوق العاده است فقط مامانی با بزرگ شدن ایهان جونمون وسایلشم زیادتر و بزرگ تر میشن هاااااااااااااااا باید اینجوری که شما شروع کردین کم کم یه خونه بهش اختصاص بدین هااااااااا
ایشالا بسلامتی بیاد تو اتاق زیباش


سارا جون باور میکنی حالا خیلی چیزا رو نگرفتم. من کم کم خرید میکردم میزاشتم تو انباری وقتی داشتیم میچیدیم تازه دوزاریم افتاده که چقدر خرید کردم
مامان ازاده
16 تیر 92 15:46
مبارکت باشه خاله جون
همه وسایلات قشنگ و پرفکت
انشالا بزودی بیای از همشون در صحت و سلامت استفاده کنی
و بزرگ شدی قدر مامان و بابا و مامان جون و بابا جون رو بدونی که انقدر واست زحمت کشیدن


آزاده جونی مرسی ایشالله این بار نوبت اتاق شماست
مامان فهيمه
16 تیر 92 15:47
عزيزم خيلى قشنگه مباركش باشه،حتما خوشش مياد،همه چى عاليه به نظرم نياز به تغيير نداره،آفرين به مامان خوش سليقه


ممنون مامان فهیمه مرسی که اومدید به ما سر زدید
سارا زارع
16 تیر 92 16:51
سلام گلم .چيدمانتو سليقه ها خيلي خوب بود.خيلي خوشم اومد .فقط به نظرم خيلي از اين وسيله ها فعلا احتياجش نشه و فقط براي قشنگي همونطور بمونه.دست مامانتو آقاتم درد نكنه.بوس


آره خانومی دقیقا همونطوره اما چشمم سیر نمیشه از خرید ایشالله برا شما
مامان مانلی
16 تیر 92 16:51
عزیزم خیلی زیبا و با سلیقه بود مبارکه پسمله گلت باشه ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد خانومی
گلم همیشه تخت خواب زیر یا کنار پنجره قرار میگیره ببخشید فضولی کردم ماشالله خودت خیلی با سلیقه هستی

راستی پوشکه مانلی هم can bebe هست خیلی پوشک عالی هستش.
خوشحال میشم برای سیسمونی من هم نظر بدی خانومی...
اگر دوست داشتی به مانلی هم رآی بده کده 241 را به 20008080200 ارسال کن ممنون


ممنون گلم که اومدی و نظر دادی راستش چون فعلا نی نی مون از این تخت استفاده نمیکنه خودم گذاشتم این طرف چون گفتم کسی خواست بخوابه راحت باشه چون از پنجره طبقه بالا دیده میشه
سارا زارع
16 تیر 92 16:54
راستي ريز سيسموني تو برام بفرست و بگو كلا چقد تموم شد.آخه نرفتم جايي بپرسم؟


سر فرصت رو چشمم
مامان سبحان جون
16 تیر 92 16:57
عزیزم خیلی قشنگ و زیبا هست ایشالا گل نازت ب سلامتی به دنیابیاد و از همه وسایلهاش ب خوبی استفاده کنه ایشالا فرزند سالم و خوش قدمی داشت باشین تااز برکت وجود نازنینش زندگیتون سرشار از خوبی و خوشی باشه منتظر گل پسر ناناز هستم تا عتکسش ببینم بوووووس ایشالا زایمان راحتی داشته باشی عزیزم


فدای خاله جونی مرسی که بهمون سر زدی گلم
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
16 تیر 92 17:49
مبارکهههه
خیلی قشنگه انشالله بسلامتی ازشون استفاده کنید


ممنون گلم مرسی
مامان الینا
16 تیر 92 18:25
خیلی قشنگه دوست گلم .مبارک پسری باشه


ممنون گلم مرسی
مهدیه
16 تیر 92 18:48
عزیزم بسیار خوشگل و کامل بود. دست مامان گلت درد نکنه!
الان دیدنش برات لذت بخشه، بعد تولدش استفاده از دونه دونه ی وسایل هاش!
راستی خبر تغییر نام رو هم نداشتم! خیلی نازه! ایهان لطیف تره!
بوس


مرسی گلم ایشالله دعا کن این یه ماه زود بگذره بابات اسمشم ممنونم
مامانی آرتین
16 تیر 92 19:06
عزیزم همه چی عالی بود.خیلی هم شیکو باسلیقه هم انتخاب کردی و هم چیدی.دست مامانت درد نکنه.ایشاا... آیهان خوشگلم به سلامتی ازشون استفاده کنه


فدای شما خاله جونی از طرف من آرتینمو ببوس
مامانی آرتین
16 تیر 92 19:10
راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره
200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
بهمون سر بزن عزیزم


رو چشمم
مامان فرشته کوچولو
16 تیر 92 19:25
خیلی مبارک باشه الهه جون دست مامانتونم درد نکنه ایشاالله به سلامتی گل پسرمون به دنیا بیاد و با شادی از همه ی وسایلای خوشگلش استفاده کنه


فدای شما خانومی ممنونم
Somayeh_
16 تیر 92 19:45
مبارك باشه الهه جون
خيلي قشنگه عزيزم
فقط ميتونم قيمت تقريبيشو بدونم تا ببينم چقدر بايد مامان بابا رو تو زحمت بندازم


خانومی وسایلی که مامانم خریده با یه دستبند طلا و پلاک و زنجیر طلا چهار میلیون و هشتصد شده
مری
16 تیر 92 19:56
سلام مبارکههههههههههههههه خیلی نازو خوشملن...ایشالا بسلامتی ازشون استفاده کنه
راستی وان حمومو اینارو ندیدم من نخریدی هنو؟
ولی خب من اینقدام شلوغ نمیکنم میزارم نینی بیاد بعد به قد و قواره خودش یه چیزایی روبخرم بنظرم توام دیگه خرید مرید نکن تا ایهان بیاد بعد آخه یه چیزایی رو میبینی به بعضی نینی ها نمیاد و الکلی تلمبار میشه


گلم من به جای وان حموم از اون استخر بادیهای سایز کوچیک گرفتم چون دوس ندارم دونه دونه از وسایل عکس یزارم دیده نشده تو کمدشه
مامان امیرعلی گلی
16 تیر 92 21:17
سلام مامانی جونی خوش به حال این پسر کوچولو چه وسایلییییی
انشاالله به خوشی و سلامتی استفاده کنه گل پسری


ممنون مامانی
پرهام ومامانش
16 تیر 92 22:19
خیلی خوشگله ومبارکش باشه وبسلامتیییی استفاده کنه
کلا سنگ تموم گذاشتین! کیک پوشکتو برم نی نی


فدای شما مامانیه مهربون
مامانٍ توت فرنگی
17 تیر 92 8:29
وای به به مبارکش باشه

من عاشق نگاه کردن وسایل سیسمونی هستم

وسایل آیهان جون هم خیلی خوشگلن

یک سوال داشتم اون وسیله ای که تو کمد طبقه پایین گذاشتی چیه؟ تاپ؟






مرسی مامان توت فرنگی چشات خوشگل میبینن خانومی برات پیام گذاشتم


مامان بهاره مامان امیرمحمد
17 تیر 92 9:14
وای مبارک باشه خیلی خیلی قشنگ و با سلیقه آفرین به این مامان خوش فکر و باهوش داشتن سلیقه هم یکجور باهوشیه انشاءا.. نی نی به سلامتی استفاده بکنه خیلی روزهای قشنگ و لذت بخشیه مخصوصاً سیسمونی خریدن و چیدن سعی کنید لذا کامل را ببرید و همش عکس و فیلم بگیرید از این لحظات زیبا هیچ وقت از ذهن آدم نمیره من که سیسمونی آیهان جون را دیدم یاد روزهای قشنگ خودم میفتم با اینکه خیلی تازه است دلم تنگ شد بازم خیلی خیلی مبارک باشه همه چی چیدمان و رنگها عالی بود یک بوس آبدار از نی نی توراهی بوسسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثث بو33333333333


مامان بهاره شما چقدر مهربونید حرفاتون آدمو دلگرم میکنه مرسی از این همه محبت .پسر گلمونو محکم ببوس
مامان مارال دون
17 تیر 92 9:25
الهه جان سیسمونیت کامل بود یعنی اون چیزایی که تو روزای اول و 6 ماه اول لازم داشتی خریدین . چیدمانتونم درسته .
از بابت معماری جاهاشون درسته. فقط اتاق تو نظر اول خیلی درهم به نظر می رسه اونم به خاطر تراکم وسایلاته که که برا حالا عیبی نداره ولی وقتی دیگه خواستی آیهان جون از اتاق خودش استفاده کنه تو موقع خواب همه اون چیزایی که از پرده آویزون شده و بالای کمد گذاشتین و یکم خلوت کن . از لحاظ روحی برا نوزاد مناسب نیست.
تخت هم جاش درسته به لحاظ فنگ شویی و ایمنی زیر و کنار پنجره یا آینه نباید تختی قرار بگیره.

اما واقعا دستتون درد نکنه. خوش به حال آیهان جون که این جور با ذوق شوق مرین به استقبالش.


ممنون مامان مارال جونی .مرسی از اینکه به همه چی توجه کردی آره من خودمم زیاد نمیتونم تو شلوغی بمونم ایشالله بعد از دیدن سیسمونی ها تخت پارک میره اتاق خودمون وسایلهای اضافی هم جمع میکنم . باز ممنون که سر زدی
مامان مارال دون
17 تیر 92 9:27
اگه فضولی نباشه می تونم بپرسم

وقت زایمانت کی هست ، کدوم بیمارستانو انتخاب کردی؟








خانومی این چه حرفیه چرا که نه ! تاریخ دقیق رو 19 تیر دکتر میگه اما بیمارستانم شهریاره عزیزم دکتر قبلا 23 مرداد برا طبیعی وقت داده بود الان دیگه نمیدونم


مهربووووون
17 تیر 92 9:47
سلام مبارکه واقعا عالیه وقتی سیسمونی میبینم استرس میگیرم اخه نزدیکه 1 ساله اومدم خونه خودم عاشق بچه هستم ولی نمیتونم به این زودی بچه بیارم درسم تموم نشده ولی خیلی خوبه سلیقتون

ممنون مهربون جون ایشالله به زودی درسات تموم میشه و یه نی نی تپل و خوشگل میارید
مامان مهدیه
17 تیر 92 11:57
سلام الهه جون
به سلامتی، انشالا آیهان جون صحیح و سلامت به دنیا بیاد و با دل شاد از وسایلش استفاده کنه.
همه چیز خیلی خیلی زیبا و با سلیقه و کامل بود. دست همگی درد نکنه و خسته نباشید میگم.
خیلی لحظه های قشنگ و به یاد موندنی هست وقتی اتاقشو خودت داری آماده میکنی.
.
حالا این جوجو کوچولو کی به دنیا میاد؟

تاریخ زایمانت کی هست عزیزم؟
منتظر عکسای گل پسری هستیم.


مامان مهدیه اول از اینکه اومدی و بهمون سر زدی متشکرم دوم اینکه نظر لطفته چشات قشنگ میبینه سوم اینکه برا 23 مرداد وقت داده بود برا طبیعی ایشالله 19 تیر میرم دکتر و وقت دقیقشو میفهمم
مامان هلاله
17 تیر 92 12:43
سلام گلم مبارک پسر گلت باشه.
فقط گلم تو خرید خیلی زیاده روی کردی دلت واسه مامان و بابای گلت نسووخت؟؟؟
ولی همه چی قشنگه


خانومی بنظرت خیلی چیز اضافی گرفتم ؟؟؟؟
مامان آیهان کوچولو
17 تیر 92 13:18
بههههههههههههه بههههههههههههههه خیلی قشنگن الهه جون.الهی که ایهان خاله با دلی خوش ازشون استفاده کنه.



ممنونم فریده جون ایشالله آیهان گل شمام همیشه لبش خندون باشه
مامان آیهان کوچولو
17 تیر 92 13:21
الهه جون من تو بیمارستان شمس زایمان کردم.
من واسه آیهان دو دست لباس گذاشته بودم که فقط یه دست لازم میشد برا احتیاط دو دست گذاشتم که یه موقع کثیف شد عوض کنیم.5تا پوشک که ما چون کم مونده بودیم بیمارستان فقط 3تاشو استفاده کردیم.
قنداق فرنگی و دستکش و جوراب و کلاه.همینا لازم میشه.


ممنون خانومی مرسی
زهرا
17 تیر 92 13:42
ای جان چه اتاق نازی داره این پسر ناز
انشالله زود زود میاد بغلتون و همش رو داغون میکنه بعد مامانش میگه من چقدر زحمت کشیده بودم پسر شیطون شما هم در حال خندیدن به شما
نه شوخی کردم انشالله پسر آرومی میشه
ولی شلوغش بهتره ها


نه مامانی ترو خدا از این دعاها نکن که من اعصاب نی نی شلوغ و ندارمااااااااااااااااا
مهربووووون
17 تیر 92 18:25
خیلی خوشگله انشالله با دلخوشی فقط ببخش به نظر من فرش اتاقش رو هم رنگش روشن بود از این بهتر بود ببخش ها


عزیزم مرسی از نظرت گلم میدونم هم پرده هم فرشش باید عوض میشد اما چون این خونه رهنیم نخواستم خرج اضافی در بیارم گفتم ایشالله خونه جدیدمون
ال آی سفیدبرفی وعلی سفیدبرفی
17 تیر 92 23:38
سلام الهه جان .
واقعا برا نی نی مون سنگ تمون گذاشتین .دست مامانت وآقا مسعود هم درد نکنه که این وسایلای شیک وخوشگلو برا آیهان گرفتن .چیدمانتونم حرف نداره .ان شاالله خریدای دامادیشو بچینی مامانی .
مواظب خودت باش .


ممنون مامانی مرسی که اومدی سر زدی به وسایل پسملی دختر و پسر نازتم ببوس
مامان دخترا
18 تیر 92 12:11
خیلی خوشگل بود الهه جون.
دست مامانت درد نکنه.
عاشق اون کتونی قهوه ایه شدم.
اون حیوانات صدادار هم خیلی جالب بود.
ترکیب رنگ سرویس چوبت هم عالی بود و کیک پوشکت هم خیلی بامزه بود.
اگه تونستی آموزشش رو مرحله به مرحله بذار تا بزاریم توی چهل تیکه.
میتونی آماده کنی؟


سلام مامان خانومی ممنون که اومدی سر زدی بهمون ،آره میتونم اما الان نه اگه اجازه بدی وقتی خواستم بازش کنم از مرحله به مرحله اش عکس میزارم برات
مامانٍ توت فرنگی
19 تیر 92 11:44
من از کمدی که خریدین خیلی خوشم اومد

یک زحمت براتون داشتم

میشه ابعاد کمد را برام اندازه بگیرین

آخه می خوام ببینم تو خونه جدیمون جا میشه یا نه

کل عرض کمد ، عرض جالباسی و عرض کمدهای اسباب بازی



بازم ببخشید







کل عرض کمد لباس 1/10 هست عمق کمد لباس 60 سانتی متره خانومی عرض کمد ویترین و کمد اسباب بازی ها هم 40 سانت میشه خانومی
مامان بابای الیسا
19 تیر 92 20:27
وایییییییییییی چه اتاقی چه وسیله هایی مامانی همه چی خیلی قشنگ و نازن ان شااله به سلامتی نی نی نازتون بدنیا میادو و از همشون استفاده میکنه من عاشق سیسمونی هستم


ممنون مامانی که بهمون سرزدی چشاتون قشنگ میبینه از طرف ما الیسا جونو ببوس
ال ای سفیدبرفی
20 تیر 92 0:53
سیسونیا که حرف نداشت دست مامان واقا مسعو د هم درد نکنه .ان شاالله به سلامتی وبه خوشی استفاده کنین.
مریم
20 تیر 92 0:54
واقعااتاق خوابه خوشگلی داره گل پسرتون.ایشالله به سلامتی به دنیا بیاد.چه مامان جون مهربونی که این وبلاگ قشنگ و واسه پسرش درست کرده


ممنون خاله مریم نظر لطفته و چشات قشنگ میبینه خانومی
مامان بابای الیسا
20 تیر 92 11:51
حالا این نی نی ناز ما کی به دنیا میاد ؟؟؟ تا خودشو هم ببینیم فکر کنم دیگه چیزی نمونده باشه ها


الهام جون دیروز که 19 بود دکتر بودم برا 2 هفته دیگه آخرین چکاب و آخرین سونورو نوشته .فکر کنم دیگه کمتر از 20 روز مونده باشه با این حساب
شیرین
20 تیر 92 19:05
الهه جون باید اقرار کنم با تمام وجودم نگاه کردم و لذت بردم نمیدونی چه حال داد بهم با دیدن اتاق عروسکت ......دست مامان و بابا درد نکنه خیلی زحمت کشیدن عزیزم انشا الله عروسیش .....از اینکه بیادمی و سراغم میایی ممنونم وقت زایمان منو یاد نره .....


شیرین جون ممنونم مرسی خانومی که بهمون سر زدی راستش جرات نداشتم دعوتت کنم گفتم میای میبینی باز ناراحت میشی اما خودت اومدی ایشالله به حق این ماه عزیز به زودی خودت وسایل نی نی رو تو وبت بزاری
مامان کوثری
21 تیر 92 4:28
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مهناز مامان ترلان کوچولو
21 تیر 92 16:19
سلام عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه و این روزای آخر بارداری اذیت نباشی خیلی دوس دارم گل پسری رو زودتر ببینم قول بده به دنیا که اومد معطل نکنی و زود عکساشو واسمون بذاری من شما رو لینک میکنم تا همیشه با هم دوست بمونیم تو هم اگه دوست داشتی بلینک


سلام مامانیه ترلان جون خوبید ممنونم که به ما سر زدی ایشالله حتما بهتون خبر میدم لینکتونم کردم
rasta
21 تیر 92 19:03
سلام عزیزه دلم
الاهی قررررررررررربونتون برم
دست همگی درد نکنه خیلی اتاقش خوشجل شده
آدم اصلا دلش نمیاد از اتاق بچه ها دل بکنه
ایشالله به سلامتی دنیا بیاد و از و از وسایلاش استفاده کنه
بیصبرانه منتظر دیدن عکس این ناااااااااز پسر میمونیم
راستی رو در اتاق ترکی نوشته؟
شما ترکین؟
منیش چی میشه؟

سلام رستا جونم خوبی خانوم خوش میگذره ممنون که مارو فراموش نکردی عزیزم ایشالله برا شازده پسر شما به زودی اتاق بچینیم آره خانومی متن رو در اتاق به زبان ترکیه هست یعنی خوش اومدی فرزندم خوش اومدی عزیزم ضمنا ما ترک تبریزیم خانومی
سولماز مامان آتوسا و تارا
22 تیر 92 20:43
سلام الهه جان ،خسته نباشيد وب قشنگي داريد .چقدر هم خوش سليقه ايد انشاالله به سلامتي ني ني گلت استفاده كنند
اگر مايل به تبادل لينك هستي به من خبر بده مرسي


چرااااا که نه خوشحالم میشیم عزیزم
مریم مامان دونه برفی
23 تیر 92 10:05
فاااااای. ایشالله نی نی تون هرچه زودتر بیاد و تو رختخوابش ........ کنه
سلام خاله جونی شوخی کردم. دونه برفی هستم میشه با کد 505 به من رای بدین؟
کاری نداره هااااااا فقط کد منو به شماره 20008080200 پیامک کنید لوفن (لطفا)


مرسی مامانی ممنون
مامان آروین
23 تیر 92 15:16
مبااااااااااااااااااااااااااااااارکه ایشالله به سلامتی نی نی ناز گوگولیتون بدنیا می یاد . سلیقتون عاااااااااااالیه مامان جون مهربون . دستت گلتون درد نکنه . چه ترکیب رنگاش قشنگ و آرامش بخشه . روزها و سالهای بسیار قشنگ و زیبایی رو با گل پسری و همسر محترمتون براتون آرزومندم


مامان آروین مرسی از مهربونیت گلم آروینو ببوس از طرف ما
شهرزاد
23 تیر 92 15:24
به به چه خوشگل و خوش رنگ و زیاااااااد مبارکش باشه ایشالا همشو سالم نگهداره برای بچه یدوم لازم می شه
راستی راجع به تخت و پارکش یه چیز جالب بگم ...تخت آراد هم در قسمت سایه بون همون جلوش که مثل هشت وایساده این مدلی بود بعد از یه مدتی من نشستم فکر کردم که آخه چرا مثل هشت وای میسته و یه ایرادی تو کاره ! خلاصه اینکه کاشف به عمل اومد که اشتباه نصب شده البته ما اشتباه نکرده بودیم کارخونه ی سازندش باید می چرخوندش! حالا کاری که باید بکنید اینه که میله ی جلوی سایه بون رو تو پارچش باید بچرخونید تا به شکل نیم دایره وایسه! تو عکسای سیسمونیه آراد هست که بد وایساده اگه سوالی داشتی بهم خبر بده کمکت می کنم


وووووووووووای شهرزاد جون مرسی من همش با این سایه بونه مشکل داشتم شده بود هوووووووووم هر وقت میرم اتاقش یه چند دقیقه ای باهاش در گیرم بعد میبینم درست نمیشه ولش میکنم مرسی که گفتی
فاطی
25 تیر 92 16:34
سلام الهه جونم من از بچه های خانوم گلم تو قسمت خانوم گل تبریزا فک کنم بشناسیم فاطیم
خانومی مادر گلت و شوشوت سنگ تموم گذاشتنو همه چی رو عالی و به نحو احسن براتون محیا کردن خدا نینینتونو سالم و شاداب و زود زووووووووووود بهتون برسونه و به شادی از وسایلای ایهان جون استفاده کنی میشه هزینه تموم شده سیسمونی رو بگی چن شد؟


سلام فاطی جون خوبی ممنونم که بهمون سر میزنی و ممنون از نظر خوبت چشات قشنگ میبینه گلم ایشالله به زودی نی نی شما هم قسمت بشه راستش دقیق دقیق که حساب نکردیم اما علی الحساب با حساب کردن یه دستبند ظلا و یه پلاک زنجیر طلا حوالی چهار میلیون و هفتصد اینا شده البته باز گفتم دقیق نیست
فاطی
31 تیر 92 16:11
الهه جون منم رمز میخوااااااام
الهه باور نمیکنم یعن کل سرویس چوب و اسباب بازیا و لباساو.......شده4 میلیون من فک کردم یه 10 ملیونی خرج کردی اخه سرویس چوب که گرونه همچنین بقیه لوازم


خانومی بستگی داره چطور بخوای خرج کنی بودن سرویس خوابهای 6،7 میلیونی یا ست کالسکه های 3،4 میلیونی اما خوب اولا من مخالف همچین خرجهایی هستم هم لازم نمیبینم هم در وسع ما نیست عزیزم
arash
4 مرداد 92 15:54


مبارکه


مرسی عمو آرش
نازنین
5 مرداد 92 23:58
آخی چقدر سیسمونی گل پسرتون نازه.
امیدوارم به سلامتی پاهای کوچولوش رو بذاره تو این دنیا.
خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید.


ممنون خاله نازنین چشاتون ناز میبینه
فاطی
7 مرداد 92 14:28
الهه جون منم بچه تبریزم میشه بگی سرویسارو از کجا خریدی کلا جاهایی که برا لوازم سیسمونی خوبه و مناسب بگی بهم؟ممنون میشم گلم


سلام دوست عزیز و همشهری گلم چرا که نه من این سرویس و سفارش دادم ساختن برامون تو ابوریحان یه کم پایین تر از سیسمونی آپادانا مغازه ایی بزرگ هست بنام مصطفایی اونجا سفارش دادیم کارش خیلی تمیزه ،برای وسایل خرده ریزه من یه جا نمیرفتم هرجا که چشمم به چیزی میخورد و خوشم میومد میخریدم ولی اکثرا از این سیتی دنیای کودک خ امام روبروی میدان قطب