آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

روز پدر و روز مرد مبارک

1392/3/3 23:32
نویسنده : مامان الهه
382 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی آرتین جونم امروز 92/3/3 روز پدر بود اما بی پدر گذشت برامونناراحت میدونی که نه بابا مسعودت بابا داره و نه مامان الهه که بتونیم این روزو بریم تبریک بگیم بهشون و دستشونو ببوسیمناراحت اما تو پسر گلم یاد بگیر ایشالله از سال آینده که تو بغلمی این روز رو به بابا مسعودت تبریک میگی و کلی بوسش میکنی منم به نوبه خودم به همسر عزیز و مهربونم این روز عزیز و تبریک میگم و براش آرزوی سلامتی دارم و همیشه دوسش دارم و پیشش میمونم این عکسم از طرف تو براش میفرستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مری
4 خرداد 92 15:57
عزیزم ایشالا روز مرد بر همسرتون مبارک باشه و روح پدراتونم شاد

مبارک باشه روز نی نی گل پسرتم
منم شمارو با افتخار لینک کردم
مم کردی
ممنونم ماریا جونی خوشحالم کردی
به خونه مام سر زدی
سارا مامان آرتین
5 خرداد 92 13:42
روز پدر بر پدرهای مهربونتون که الان تو بهشتن مبارک
ایشالا سال دیگه با وجود آرتین کوچولو حسابی روز پدرو جشن میگیرین
همیشه خوش و خرم باشی عزیزمممم

ممنونم سارا جون ایشالله که یتونم اون روزارم ببینم

مامان ازاده
5 خرداد 92 16:26
خدا رفتگانتو بیامرزه عزیزم
و انشالا سایه شما همیشه بالا سر آرتین گلم نگه داره-من تازه با وبت آشنا شدم

آزاده جونم ممنون که اومدی و ب خونه مام سر زدی برا منم باعث افتخاره همچین دوستی داشته باشم میام بهتون سر میزنم
سارا مامان آرتین
5 خرداد 92 17:32
الهه جون خصوصی داری
حامی
5 خرداد 92 23:38
خاله جونه مهربون ما لینکتون کردیم خوشحالیم از این دوستی


ممنونم بابای حامی از رو پسر گلت ببوس خوشحالمون کردی
مامانی فرشته کوچولو
6 خرداد 92 5:34
خدا رحمتشون کنه عزیزم خدا همسری و گل پسری و برات نگه داره


خدا رفتگان شمارم بیامرزه عزیزم قدر داشته هاتونو بدونید
ستایش*مامان محمود
6 خرداد 92 23:28
سلام مامان مهربون خوبید جواب سوالموتو پرسشهاداده بودید که ازنی نی لازم خریدکردیددرسته؟ازش راضی بودید سایزش همونی بوده که تو سایت زده ممنون

سلام دوست عزیز بله سایزها یه کمی البته یه کمی یزرگ هستند مثل اندازه شلوارا و آستین بلوز ها اما جنسشون خوبه مخصوصا تاپ لاین ها
ماریا
7 خرداد 92 2:02
سلام الهه جون پس برای پسملیت وبلاگ درست کردی؟تیریک میگم
ایشالله بسلامتی میاد تو بغلت و بیخوابی های شبونه راه بردناش و کلی لذت رو برات هدیه میاره

سلام عزیزم خوبی عقش من حالش خوبه فداش بشم من ،آره خاله ماریا منم برا آرتین وبلاگ درست کردم ایشالله که وقتی بزرگ شدن خوششون بیاد

مامان دخترا
11 خرداد 92 17:11
سلام الهه جان. دعوتت کردم به بازی وبلاگی. بیا سوالا رو از وبلاگم ببین.