آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

انتظار سخت ولی شیرین

1392/3/7 13:37
نویسنده : مامان الهه
378 بازدید
اشتراک گذاری

  پسر گلم انتظار خیلی سخته با اینکه نمیتونم بگم الان بیا مجبوریم باز منتظر بشینیم تا خوب بزرگ بشی و بیای پیشمون                                                                                                                      

                               بیا که بشیم 3 نفر ببین  این منم این باباته اون وسطی هم تویی قربونت بشم اما انگاری من بعد زایمان نتونستم لاغر کنم                                                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا مامان آرتین
7 خرداد 92 15:18
اول دستت درد نکنه الهه جون بابت آدرس
ایشالا خیلی زود سه تایی میشین و لاغر هم میکنی عزیزممممممممم
ولی جالب بود حرفت

خواهش میکنم گلم کاری نکردم فقط نخند که حرصم میگیره من با این همه چرب و چیلی چیکار کنم ای خداااااااااااااااا

مامان ازاده
7 خرداد 92 17:56
عحله نکن خانمی دیگه نزدیکه
آره فک کنم باید بری ورزش لاغر بشی

عزیزم فکر نکن حتما باید برم ورزش اما با بچه مگه میشه ؟؟؟؟

مامان فهيمه
8 خرداد 92 16:02
آخى عزيزم چقد اين انتظار سخت و شيرينه،ديگه آخراشه دو ماه ديگه انشالله نى نى گلى تو بغلتونه،فعلنا به فكر لاغر شدن نباش،هم به خاطرنى نى هم خودت بايد به خودت برسى و خوب بخورى، نى نى كه يه كم چاردست و پا بره و بعدشم را بيفته اينقد بايد دنبالش بدويى كه مثل من از روز اولم لاغرتر ميشى
شیرین
13 خرداد 92 17:09
سلام عزیزم انشا الله به سلانتی سه نفره میشین .....منم دعاکن
ارلا
13 خرداد 92 17:47
دوست عزیزم وب عالی داری اگه دوست داشتی میتونیم تبادل لینک داشته باشیم اگه دوست داشتی به من اطلاع بده گلممنتظرم