آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

تصویب نشدن اسمت و دودل بودن من و بابا

1392/3/19 19:25
نویسنده : مامان الهه
781 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر خوشگل مامان خوبی نفسم فدای دست و پاهای کوشولوت بشم من عزیزم من و بابایی باز دو دل موندیم تو اسمت نمیدونم چیکار کنم همه میگن عجله نکنید وقت زیاده تا اون موقع یه چیزی رو میپسندید اما منو بگو اینطوریم بابا رو بگو که اینطوریه ای کاش خودت پیشمون بودی میگفتی از چه اسمی خوشت میاد تا ما اونو برات انتخاب میکردیم ناناز مامانی فکر نمیکردم اینقدر سخت باشه انتخاب اسم برای تکه ای از وجود خودم     از دوستانی که میان به ما سر میزنن و میخونن میخوام نظر سنجی کنم ببینم آبا آرتین قشنگه یا آیهان؟؟؟؟ لطفا کمکمون کنید دوستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ازاده
15 خرداد 92 16:12
الهه جون باورت نمیشه همسری منم گیر داده به آرتین-ولی الان هر جا میرم میشنوم همه گذاشتن آرتین
آیهان قشنگتره-کتاب اسم بگیر کلی اسم توش هست

خانومی دوتا کتاب خریدیم اما اصلا به تفاهم نمیرسیم آره آرتین خیلی زیاد شده منم آیهان و دوس دارم ممنون از نظرت

مامان ملهدیه
17 خرداد 92 16:01
سلام عزیزم
میتونی از این سایت هم برای انتخاب اسم کمک بگیری
www.nininam.com
میتونی از سایت ثبت احوال قسمت فراوانی نام هم یه آماری در بیاری برای خودت. انشالا که بهترین اسم رو برای عسلتون انتخاب میکنید.
اگه موافق بودی لینکت کنم خبر بده.



سلام دوست گلم خوشحال میشم دوست عزیزی مثل شما داشته باشم اما آدرس سایت نزاشتی که بیام سر بزنم بهت خانومی
مامان الینا
17 خرداد 92 20:27
سلام عزیزم .رمز رو میزارم خصوصی
ارلا
17 خرداد 92 22:20
دوست گلم نظر لطفتونه عزیزم
مامان مارال دون
18 خرداد 92 10:14
ممنون خانومی از اینکه به وبلاگمون سر زدی .
انشاءالله شما پسر نازتونو صحیح و سالم با شادی بگیرین بغلتون. تو انتخاب اسم پسرتون به دلتون مراجعه کنید . زیادم وسواس به خرج ندین.که بیشتر اذیت می شین.

اسم ایهان و اِلمان تو شهر ما زیاد شده(تبریز) ولی آرتین زیاد نشنیدم.

اسم آی مان هم قشنگه.

خانومی منم اهل تبریزم و اینجا به هر کس گفتم میخواییم ارتین بزاریم کسی چندان استقبالی نکرد منو شوهرمم پزمرده و افسرده شدیم و به فکر انتخاب اسم دیگه ممنون از نظرت از طرف من مارال جونو ببوس
مامانٍ توت فرنگی
18 خرداد 92 10:44
به نظر من آرتین قشنگه ولی آیهان خیلی خیلی قشنگتره
خیلی هم زیاد نیست


ممنونم خانومی که نظرتو گفتی
مامان مهدیه
18 خرداد 92 12:17
سلام عزیزم
من لینکت کردم.
اینم آدرس سایتم.

ممنون گلم منم لینکت کردم خوشحالم کردی

سارا مامان آرتین
18 خرداد 92 13:43
خوب من که نظرم مشخصههههههههههههههه به نظر من "" آرتین "" زیباترین اسمیه که تا حالا شنیدم و دیدم و حس کردمممممممممممم
خانوم گل کاری به زیاد بودن اسم نداشته باش خودت و شوشو چی دوست دارین؟؟؟ تودوست داری پسری رو چی صدا کنی؟؟؟
فقط تو و باباش باید لذت ببرین از صدا کردنش و صد البته وقتی بزرگ شد خودش !!!
من و شوشو هم خیلی فکر کردیم و بلاخره یه جفت اسم شبی که فرداش قرار بود بریم سونوی تعیین جنسیت انتخاب کردیم و از فرداش که فهمیدیم نی نی مون پسره توی دلم هم " آرتین " صداش کردیمممممممممم

ممنون سارا جونم نه اصلا علت عوض کردن اسم نی نی ربطی به زیاد شدنش نداره مشکل خونواده هامونن که به هر کسی که گفتیم با روی خوش استفبال نکردن و علکی گفتن خوبه اسم دیگه ای پیدا نکردید به منم بد جور بر خورد و به شوشو گفتم به فکر اسم دیگه ای باشیم
سارا مامان آرتین
18 خرداد 92 13:43
خصوصی یه چیزی بگمممممم
مامان آیهان کوچولو
18 خرداد 92 16:15
اسم انتخاب کردن واقعا سخته.منم قبل حاملگی اصلا تصور نمیکردم انقد سخت باشه.
ما بیشتر رو معنیش تمرکز داشتیم دوست داشتیم یه اسم بامعنی باشه.معنی فامیلی پسرم میشه پسر ماه واسه همین دلمون میخواست معنی اسمشم تو همین مایه ها باشه.
بازم خوب فکراتونو بکنین بعد انتخاب کنین.
بنظر من اگه زود انتخاب کنین بهتره چون از همین الان همه با اسمش صداش میکنن.پسر من هفته 20 جنسیتش مشخص شد چون از قبلم انتخاب کرده بودیم همون روز به همه اسمشو گفتیم از اون موقع همه با اسم صداش میکنن.اینجوری خیلی بهتره.
معذرت زیاد حرف زدم

ممنون از نظرت گلم ایشالله به زودی تصمیمونو جدی میکنیم

fahime
18 خرداد 92 17:06
به نظرم دوتاش قشنگه ولی آرتین یه کم تکراری شده،میتونید از سایت ثبت احوال فراوانی هر دوتاشونو چک کنید

من آیهان رو میپسندم




فهیمه جون ممنون که اومدی و نظرتو برامون گفتی خیلی مهمه برام
مامان عدسی
19 خرداد 92 13:46
سلام عزیزم زیاد غصه نخور بچه که بیاد اسمشم با خودش میاره
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی.با اجازتون لینکت کردم


خانومی ممنونم که به خونه مام سر زدی آدرس لینکت و بزار منم بیام خونتون
مامانی فرشته کوچولو
21 خرداد 92 4:50
سلام الهه جون وای چقد سخته خدایی اسم انتخاب کردن مخصوصا برای پسر نی نی منم هنوز اسم نداره ایشاالله زودی به نتیجه برسین من آیهان و بیشتر میپسندم


مامانی منم فکر نمیکردم اینقدر سخت باشه انتخاب اسم اما چیکار میشه کرد یه وظیفه هست که باید بهترین اسمو برا این فرشته تو راهمون پیدا کنیم ایشالله شمام به زودی پیدا میکنی فقط از من به شما نصیحت هر اسمی که پیدا کردید در مرحله آخر به همه اطلاع بدید چون ممکنه با نظرهای بیجا و پیشنهادهاشون شما رو دو دل کنن و بشی مثل من ودر انتخاب اسم وسواس بگیری
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
21 خرداد 92 13:17
سلام ممنون که بهم سر زدی به نظر من آرتین قشنگتره!
راستی رمزم خصوصی میذارم

ممنونم خانومی از نظرت رو چشمم مواظب رمزتم هستم
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 4:13



ممنون پیشمون اومدید