آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

بازی وبلاگی منم دعوت شدم

1392/3/12 19:50
نویسنده : مامان الهه
401 بازدید
اشتراک گذاری

از دوست گلم مامان دخترا تشکر میکنم تا منم تو این بازی شرکت دادند قلب

1-بزرگترین ترس در زندگیت چیه؟ترس از دست دادن همسرم و عزیزانم

2-اگر 24 ساعت نامریی میشدی چیکار میکردی؟ والا چرا دروغ بگم خودمم نمبدونم چیکار میکردم

3-اگر غول چراغ جادو توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 تا 15 حرفی رو داشته باشه چی آرزو میکنی؟ دیدن دوباره بابام 

4-از میان اسب ، پلنگ ، سگ ، گربه و عقاب کدوم یکی رو  دوست داری؟عقاب

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکیت؟وروجک و آقای نجار

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری؟اکثرا همه چی بلدم اما تو پختن آش درگیررررررم 

7-اولین واکنشت موقع عصبانیت؟فحش میدم و اصلنم دست خودم نیست چه تو دل خودم چه وقتی کسی  پیشم باشه اما کنارم غریبه باشه موضوع فرق میکنه

8-با مرغ ، دریا ، اورانیوم و خسته یه جمله بساز؟رفته بودم دنبال اورانیوم اما بد جور خسته شدم دل و زدم به دریا رقتم یه مرغ سوخاری خوردم

9-دو بیت شعر که خیلی دوستش داری؟ من زیاد اهل شعر نیستم 

10-اگر بخوای با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال ، گذشته یا آینده سفر کنی اون روز چه روزیه؟روزی که بابامو داشتن با اورژانس میبردن بیمارستان دوس داشتم برم به اون زمان و نزارم ببرنش بیمارستان بلکه میبردمش تهران تا شاید الان زنده میموند 

11-چه رنگی هستی و چرا؟بنفش چون هر چیزی که با بنفش رنگ میگیره خیلی خوشگل میشه 

12-اگر قرار باشه از ایران بری کدوم کشور رو انتخاب میکنی؟همینجا خیلی بهتره شاید اولش برا آدم جذاب باشه جای دیگه اما بعدش خسته کننده میشه هیج جا خونه آدم نمیشه 

13-بهترین اس ام اس موجود در اینباکس گوشیت؟ روز زن یه اس ام اس اومده بود متنش اینه :پیشاپیش روز ما موجودات زیبا ،دوست داشتنی،حساس،عاقل،مدیر،مدبر،خلاق و فداکار مبارکمون باشه فقط خودمون میدونیم چه جواهراتی هستیم . از این اس خیلی خوشم میاد

14-اگه قرار باشه سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستند؟مامانم ،مامان شوهرم و خود شوهرم 

15-اگر قرار بود یک کلمه رو از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون چه کلمه ای بود؟ منم حسودی

16-کسی را که بخواهی ملاقات کنی؟نمیدونم 

17-اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن.گل پسرم قند عسلم 

18-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟هندونه 

19-سه خصوصیت اخلاقی بدت؟زود عصبانی میشم ،عدم اعتماد به نفس ،بیش از اندازه دل نازکم البته دو مورد اولی به گفته همسری بودش نیشخند

20-کاشکی...

کاشکی هیچ کس نمیمرد

کاشکی همه به یک اندازه خاص میتونستن پولدار باشن تا چشم و هم چشمی نبود و همه میتونستن به خواسته هاشون برسن

کاشکی هیچ وقت هیچ کس پیر و مریض نمیشد

کاشکی یه قدرتی داشتم میتونستم همه رو به خواسته هاشون که نمیتونن به اون برسن میرسوندم

کاشکی لاغر بودم نیشخند



 


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی فرشته کوچولو
14 خرداد 92 11:56
جیگرتو دوستم تو ام با چاقی درگیری من که در حال منفجر شدنم ایشاالله به یاری خدا امیدوارم بعد زایمان درست شه
پرهام ومامانش
14 خرداد 92 23:39
ایول جمله سازیییییییییییییییی

تو مدرسه هم همیشه جمله سازیم 20 یووووود خواهررررر

سارا مامان آرتین
18 خرداد 92 13:47
الهی بگردممممممم کاشکی لاغر بودم و خوب اومدی منم هستمممممممممممم قشنگ بود