آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

نیمه شعبان مبارک

1392/4/6 14:24
نویسنده : مامان الهه
375 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم آیهان جونم سلام عیدت مبارک مامانی امروز نیمه شعبانه و امسال سه نفری این روزو جشن میگیریم جوجوی کوچولوم ، زیاد نمیتونم بنویسم چون وقت کم دارم آخه امروز عروسی دعوتیم و باید برا اونجا رفتن آماده بشم.

عروسیه کیه ؟؟؟ مگه نمیدونی ؟عروسیه پسرخاله باباته گلم باید مثل دخترای خوب بشینم یه جا تا شما اذیت نشی اما قول نمیدم اگه رقصم بیاد پا میشما

راستی یه عکسی دیده بودم تو یه سایتی که خیلی خوشم اومد از این عکس بد جوری به دلم نشست و با نگاه کردن به این عکس دلم آروم میگیره برات

میزارم تا ببینیش


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ازاده
3 تیر 92 20:08
واقعن آرامش میده


خوشحالم که توام به این نتیجه رسیدی
مامان آیهان کوچولو
4 تیر 92 12:48
پس بالاخره اسم گل پسر آیهان شد.مبارک باشه.


آره خانومی اسمشو گذاشتیم آیهان واقعا هم هر کی میشنوه خوشش میاد
سارا مامان آرتین
4 تیر 92 15:36
سلام دوست گلم آرتین هم توی مسابقه نی نی شیکمو شرکت کرده لطفا بهش رای بدید.. ممنون

کد 113 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید


رو چشمم سارا جون صد در صد که رای میدم
مری
6 تیر 92 22:21
سلام گلم
ایشالا همیشه به عروسی زیاد نرقصیا دختررررررررررر
رمزم برو خصوصی


ممنون گلم مرسی
مهربوووون
9 تیر 92 16:47
منم رمز میخوام خیلی دوستون دارم مواظب ایهان جون باشید ها


خانومی لینکت خرابه نمیتونم که بیام رمز بدم
♥متین من♥
11 تیر 92 15:28
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی
لطفا:

کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین

یه دنیا ممنونم ..


حتما عزیزم