آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

حس مادرانه

1392/4/6 12:21
نویسنده : مامان الهه
1,852 بازدید
اشتراک گذاری

با آمدنت به زندگی ام معنا دادی ، تو یک مروارید پنهان در سینه ات را به من دادی
تا قلبم با تو به وسعت یک دریای بی انتهای پر از عشق و محبت برسد
با آمدنت به من نفسی دوباره دادی تا در ساحل قلبم، آرامش زندگی ام را مدیون امواج مهربان تو باشم
با آمدنت غروب به آسمان غمگین دلم لبخند زد و خورشید امیدها و آرزوهایم طلوع کرد
با آمدنت ساز زندگی ام چه عاشقانه مینوازد شعر با تو بودن را….
شعری که اولش عطر نفسهای تو را میدهد و آخرش طعم نفسهایت را
حالا میفهمم عشق چقدر زیباست….
حالا میدانم که عاشقترینم و میدانم با تو چقدر زندگی زیباست…
با آمدنت چشمهایم را بستم و در قلبم با چشمهایت عهد بستم که همیشه مال توام
همانگونه که میخواهی مال تو میشوم ….
از آغاز جاده تا پایانش همراه تو باشم ، تا در نفسهای عاشقی ، هوای پاک تو باشم
تو همانی که میخواستم ، میخواهم من نیز همانی که تو میخواهی باشم
با آمدنت بی نیازم از همه چیز و همه کس ، تنها تو را ، تنها عشق تو را میخواهم و بس!
تو را میخواهم که با آمدنت دلم را سپردم به چشمانت تا با طلوع چشمان زیبایت سرزمین دلم از نور برق چشمانت روشن شود تا در این روشنی به سوی تو پرواز کنم و بگویم خوشحالم از آمدنت
با آمدنت اینگونه شد راز زندگی ام ، اینگونه شد که تو شدی همراز زندگی ام و با تو ای همراز زندگی اینگونه آخرش شدی همه زندگی ام….

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سارا مامان آرتین
7 تیر 92 1:15
ایشالا آیهان جونم صحیح و سالم از تو دل مامانی مهربونش بیاد تو بغلش


فدات شم سارا جون مرسی ،داریم نزدیک میشیم و من هر روز استرسم بیشتتر میشه
شیرین
7 تیر 92 2:05



فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
7 تیر 92 19:23
مرسی عزیزم انالله زودتر میچینی الان چون هنوز نچیدی استرس داری...
خیلی لذت داره چیدن اتاق نی نی
راستی اگه دوست داشتی رمزم بده


ممنون خانومی مرسی دعا کن زودتر سرویسش بیاد تا منم راحت بشم اتاقش اماده بشه راحت میشم رمزم برو خصوصی
پرهام ومامانش
7 تیر 92 23:57
مهدیه
9 تیر 92 9:54
سلام
خوشحال میشم به وبلاگ های من سر بزنین!
madari.niniweblog.com


با کمال میل، خوشحالم میشم
مامان ازاده
9 تیر 92 20:34
چه احساس قشنگی
ایشالا گل پسرامون سالم میپرن تو بغلمون


ایشالله خانومی
مهربووووون
10 تیر 92 0:18
ای خدا خیلی احساس خوبی دارم وقتی مطالب رو میخونم منم رمز میخوام


خانومی لطفا آدرس لینکت رو درست بزار تا بتونم رمزو برات بزارم
مهربووووون
10 تیر 92 18:09
سلام عزیزم خیلی دوس دارم سیسمونی های خوشگل ایهان جون رو ببینم کی میزارید عکس ها رو




خانومی ایشالله تا دو سه روز آینده اتاقشو میچینم عکسشو میزارم ممنون که به ما سر میزنی


مامان آیهان کوچولو
11 تیر 92 2:23
دیگه فکر کنم یه ماه بیشتر نمونده باشه.


آره دیگه 23 مرداد برا زایمان طبیعی وقت داده دعام کن
الهام مامان علیرضا
11 تیر 92 15:32
چه احساس قشنگی دارید
ایشالا قدم آیهان عزیز براتون پر از خیر و برکت باشه



ممنون دوست من مرسی از نظرای خوبت
الهام مامان علیرضا
11 تیر 92 15:37
راستی الهه جون
من شما رو لینک می کنم



خوشحال میشم خانومی من که خیلی وقته لینکتون کردم
الهام مامان علیرضا
11 تیر 92 15:38
راستی رای به علیرضا یادتون نره
179 به 20008080200
ممنون ایشالا بتونم لطفتون و جبران کنم



حتما گلم
مریم مامان دونه برفی
12 تیر 92 12:19
سلام من دونه برفی هستم و ازتون می خوام به وبلاگ من سر بزنید و به مامانم کمک کنید . مامانم منتظرتونه.

تور خدا زودتر بیایید .دیرمیشه هااااااااااااا.







اون عکسی که داره بربری میخوره
سارا زارع
13 تیر 92 12:36
گلم مراقب خودت باش.منم منتظرم اين چند ماه تموم شه و پسريه منم صحيح و سالم بدنيا بياد


مواظب هستم گلم ایشالله نی نی شمام به زودی میپره بغلت
زهرا مامان فنچی
15 تیر 92 16:14
عزیزم از طریق خانوم گل با وبت آشنا شدم
امیدوارم دوران خوشی رو پشت سر هم بذاری



سلام دوست خانوم گلی خوش اومدی و خوشحالمون کردی مرسی امیدوارم شمام به زودی این حس زیبا رو تجربه کنی