آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

پایان هفته 36

1392/4/23 15:35
نویسنده : مامان الهه
556 بازدید
اشتراک گذاری

 

  

پسر گله مامان سلام به روی ماهت خوبی عشقم جات راحته تو دلم؟؟ با این ورجه ورجه هایی که میکنی صد در صد راحتی خدارو هزار مرتبه شکر آقا پسرم ،قند عسلم دیگه راهی نمونده تا برسیم به هم توام مثل من بی صبری مامانی که ببینی مامان و بابات کی هستند ؟چه شکلی هستند؟

امروز 36 هفته ات تموم شده و موند دو یا سه هفته به تاریخ اومدنت از خدا میخوام با اومدنت زندگی شیرین و قشنگ منو بابایی بهتر از این بشه و سه نفره شکر گزار خدا باشیم .بخاطر اینهمه نعمتهایی که برامون داده دیگه نمیدونم چطوری ازش تشکر کنم ازش                     راستی آیهان جونم الان که دارم این پست رو برات میزارم دختر خالت مونا جونی که من خیلی خیلی دوسش دارم مهمونمونه و ازم میخواد تا برات بنویسم که مونا خیلی دوست داره آیهان داداشی و همش بهم میگه وقتی به دنیا بیاد آیهان میشه داداشی من فقط .منم میگم آره دیگه پس ببین که شما نیومده همه دوست داریم  

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ازاده
23 تیر 92 15:41
چقدر خوب-بسلامتی
شمارش معکوس شروع شده دیگه-
ما هم منتظریم تا گل پسرتو ببینیم


ممنونم
الهام مامان علیرضا
23 تیر 92 17:49
سلام الهه عزیزم
دیگه چیزی به اومدن نی نی نازت نمونده
ایشالا به خوبی و خوشی بیاد تو بغلت



ممنونم مامانی جون دعام کن
مامان آیهان کوچولو
24 تیر 92 11:43
دیگه چیزی نمونده.میدونم الان چه احسای داری.هم نگرانی هم خوشحالی و فکر میکنی که ایهان به دنیا بیاد دلتنگ روزایی میشی که تو دلت بوده.خیلی احساس عجیبیه.


آره دیگه فریده جون شما به تازگی این روزا رو سپری کردی میفهمی ته دلم چه جوریه هم دلم تنگه هم بیقراره انتظار هم خوشحالم ،هم میترسم
مامان بابای الیسا
25 تیر 92 11:44
وای چه خوب پس شمارش معکوس شروع شد تا تولد نی نی پسملی ناز
سارا زارع
25 تیر 92 12:25
واي خدا الهه جون دلم داره بالا مي ياد .خوش به حالت كه آخراي بارداريته.راستي اولين ني ني ته ديگه آره .چند سالته .


آره خانومی نی نی اولمه 24 سالمه
سارا زارع
25 تیر 92 12:32
راستي الهه جون شكمت از كي اومد جلو منظور زيادا .من فردا 26 ميرم تو 6 ماه شكمم هنوز خيلي بزرگ نشده .تو از كي شكمت در اومد.الان ني نيت چند كيلو؟


سارا جون از اخرای 7 ماهه بزرگ شداما از 8 ماه به بعد دیگه خیلی قلمبه شده طوری که دیگه نافمو نمیتونم ببینم
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
25 تیر 92 14:14
چه خوب بسلامتی باشه انشالله دیگه چیزی نمونده
جدی شما همینطوری الان راحتترم پس من فقط ایبنطوری نیستم انشالله که زود بگذره این حالتها
انشالله که نتیجه سونوت هم خیره خبر بده چیشد


آره منم خال شما رو خوندم خیالم راحت شد باشه حتما یه پست میزارم راجعبش
سارا مامان آرتین
25 تیر 92 14:41
بسلامتی الهه جون بی صبرانه منتظر اووومدن آیهان جونمون هستیم
مامان فرشته کوچولو
28 تیر 92 18:57
وای ی ی ی ی خوش به حالت الهه جون دیگه چیزی نمونده واقعا شمارش معکوس الهی که به سلامتی نی نی تو بغل بگیری فقط از الان بگم موقع زایمانت باید خیلی منو دعا کنی یادت نره دوستم الهی که همه ی نی نی ها سالم پاهای قشنگشون و بزارن رو زمین


حتما گلم همه مامانای باردار و مامانایی که از خدا بچه میخوان همیشه دعا میکنم اونروز دیگه دعاشون مخصوصه