آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

پست دختر خاله مونا به آیهان

1392/4/23 16:03
نویسنده : مامان الهه
1,925 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم الان مونا جون ازم خواست تا برات یه نامه بنویسم منم دیدم فرصت خوبیه گفتم برات یه پست بزاریم بنام مونا الان میخواد حرفاشو بگه و من برات بنویسم.

سلام آیهان جان من خیلی تو رو دوست دارم و دوست دارم تو زود به دنیا بیای و با من بازی کنی من تو رو میبوسم من صبر میکنم تا به دنیا بیای و من برای تو کادو دادم و آن کتاب داستان است توی کمدت است .حتما آیهان منو خیلی دوس داری دوس دارم تو رو بزارم تو روروئک و تو خونه بگردونم و یک عروسکی که شبها هست آنرا به تو نمایش بدهم و بغلت میکنم و کدام عروسک را خواستی بدهم به تو .راستی آیهان تو پسر خوببی باشی ها

داشت یادم میرفت یه عکس همین الان از مونا جونی گرفتم تا یادگاری تو وبلاگت باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام مامان علیرضا
23 تیر 92 17:48
خوش به حال آیهان جون
با این همه طرفدار



میبینی ترو خدااااااااا
مامان دخترا
24 تیر 92 16:32
شبیهن.نه؟
چند سالشه؟


تازه شده 9 ساله
مامان آروین
25 تیر 92 1:09
چه کار خوبی
خاطرات قشنگ رو باید سریع ثبت کرد تا یادگار بمونه. شمارش معکوس شروع شده مگه نه؟ تاریخ زایمانتون کی ایشالله ؟مواظب خودتو گل پسری نازمون باشید


مامانی 2 مردادآخرین چکاب و اخرین سونوم هستش ایشالله که تا اون موقع دوام میاریم تا تاریخ دقیق زایمان معلوم بشه مرسی که همراهمونی
آیهان حقی
25 تیر 92 10:07
سلام ان شا الله به سلامتی آیهان جون به دنیا بیاد ایشالله
آیهان ها با هم دوست میشند ایشالله


ایشالله مامانی مهربون ممنون که بهمون سر زدی
سارا مامان آرتین
25 تیر 92 14:40
به به چه دختر خاله زیبا و مهربونی خوش به حال آیهان


مرسی سارای عزیزم ممنونم
مریم
25 تیر 92 18:54
امیدوارم آیهان جون به سلامتی به دنیابیاد.خوش به حال آیهان جون بااین مامانی مهربونش


ممنونم مامان مهربون
مامان مارال دون
27 تیر 92 13:44
خوش به حال آیهان
که دختر خاله ای به این مهربونی داره.

مامان الهه ما رو از احوالتون بی خبر نذار .


حتما مامانی
پرهام ومامانش
28 تیر 92 0:49