آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

تولد آیهان کوچولوی سفید و ناز بابایی

1392/5/10 0:44
نویسنده : مامان الهه
1,266 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بابایی . امروز 9 مرداد ماه سال 92 ساعت 21:15 توی بیمارستان شهریار تبریز یه نی نی سفید و ناز به دنیا اومد که همه دارو نداره مامانو باباش بود به اسم آیهان . عزیزم این اولین عکس تو هستش که بابایی گرفته انشا الله فردا که مامانه نازت از بیمارستان مرخص شد خودش میاد و یه عالمه عکس از ناز پسرش میگذاره .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامانی
10 مرداد 92 0:53
مبارکه خوش قدم باشه ان شاالله زیر سایه ی پدر و مادرش بزرگ شه
مامان فرشته کوچولو
10 مرداد 92 5:49
من که کلی غافلگیر شدم. ای جانم م م مم م م ممممممممممممممممممممممممممممم عزیزمممممممممممممممم الهی بگردم آخرشم آیهان جونم دو روز زودتر مامان بابا رو غافلگیر کردیا خوش اومدی فرشته کوچولوی ناز قدمت خیر و مبارک الهه جون خیلی بهت تبریک میگم واقعا خوشحال شدم خدا رو شکر که دسته گلمون صحیح و سالمه خدا حفظش کنه براتون.
luna
10 مرداد 92 8:53
سلام.الهه جون قدم نو رسیده مبارک خانومی. ایشاالله قدمش خیرباشه و زیرسایه شما و باباش سالم و تندرست.
مامان هلاله
10 مرداد 92 9:30
وای چه قدر سورپرایز شدم الهه جون گفته بودی 12 مرداد پسر گلت زمینی میشه کلی تعجب کردم عکسشو دیدم بسلامتی چه پسر نازی داری ایشالا حالت زودتر خوب بشه و بیای عکسای بیشتر بذاری مبارک باشه
aida 1367
10 مرداد 92 10:18
اي جووووووووووونم الهه جون ايهانت خيلي ماهه خيلي خوشمله جووووووووووون الله پيس گوزدن ساخلاسين نازيم الله انالي بابالي بويوتسون
هوژین
10 مرداد 92 12:01
سلام الهه جون خوبی عزیزم رو براهی امیدوارم که زایمانت راحت بوده باشه گلم پاقدم ایهان نازنینتم میارک وفرخنده باشه عزیزم ازخدا برای خودتو خانواده مهربونت بهترینارو میخوام مواظب خودتو ایهان کوچولو ناز باش راستی خدا منو هم مورد لطف خودش قرار داده وباردارم برام دعا کن میسپارمتون دست خالق بی همتا
مامان ازاده
10 مرداد 92 13:20
هوراااااااااااااااا بالاخره آیهان جونم به دنیا اومد قدمت مبارک باشه خاله جون-بسلامتی چه پسمل نانازی-مامانش زودی بیا از آیهان جونم عکسای بیشتری بذار
مامان مهدیه
10 مرداد 92 13:21
تولدت مبارک فرشته کوچولو. به مامان و بابا تبریک میگم.خدا حفظش کنه.
فریده
10 مرداد 92 13:26
الهه جان تبریک میگم.از خانوم گل شنیدم عکس گل پسرت اینجاست سریع اومدم این نی نی ناز و خوشگلتو دیدم.خیلی واست خوشحالم.وقتی عکی آیهان کوچولو را دیدم بی اختیار اشکام سرازیر شد.حس خیلی خوبیه...اینکه چند وقت دیگه یه فرشته کوچولو مثل فرشته تو کنارمه یه حس عجیبی بهم میده .عزیزم واسه پسر منم دعا کن که صحیح سالم تو بغلش بگیرم.آیهان جونتم ببوس و انشالله نامدار باشه و همیشه باهم شاد و خوشبخت باشید
مامان آیهان کوچولو
10 مرداد 92 15:44
سلامممممممممممممم آیهان جونم.الهی خاله قربونت بشه. زمینی شدنت مبارک باشه عزیزم انگار 3روز زودتر اومدیاااااااااااا. الهه جون و بابای آیهان قدم نو رسیده مبارک.ایشاالله همیشه زیر سایه خدا و شماها تنش سالم باشه.
مهناز مامان ترلان کوچولو
10 مرداد 92 16:29
سلام آخ جون من اولین کسی ام واسه نی نی نظر میذارم مبارک باشه نی نی ناز نازی
مهدیه
10 مرداد 92 18:33
مبارکه عزیییییییییزم! چه نازه! ماشاالله! بوووووووووووووووس زودتر بیاو از خاطره ی روز زایمانت بگو
سمیه
10 مرداد 92 19:38
سلام الهه جان و سلام آقاي باباي آيهان بذار اول ترکي بگم گؤزلريز آيدين اولسون آللاه اليزده اوجوزدا ساخلاسين واقعا و از صميم قلب برات خوشحالم الهه جان و بهت تبريک ميگم راستش من دو روز بود نرفته بودم تو انجمن، بعد امروز رفتم ديدم همه دارن بهت تبريک ميگن که آيهان اومده و عکسشو گذاشتي آقا من هي هرچي گشتم ديدم نع خيرم عکس نيست بالاخره اومدم اينجا و آيهان کوچولومونو چيدا کردم نازگل من انگار خيلي عجله داشته ها ولي خدا برات حفظش کنه خيلي خيلي خيلي ملوسه. سفيد برفيه واي چشش ميزنم منتظرم بياي و تعريف کني و عکساي بيشتري از آيهانم بذاري خيلي خيلي مراقب خودت باش همونطور که گفتم 40 روز خيلي بايد مواظب خودت باشي آقاي باباي آيهان، لطفا و بي زحمت حواستون به مامان الهه باشه ها. تا 40 روز بايد کار سنگين انجام نده، دست به آب سرد نزنه، بدون جوراب و دمچايي رو کاشي راه نره، ... خلاصه خيلي مراقبش باش همين ديگه از دور مي بوسمت آيهان جان
مریم
10 مرداد 92 20:46
سلام الهه جون خیلی خوشحال شدم کاشکی این حرف اومدن بچتو زودترگفته بودم تازودتر میومد مارو خوشحال میکردنمیدونی بچه های سایت دارن خودشون رو برات میکشن انقده خوشحال شدن دیشب شب احیا برات خیلی دعا کردم توروخدا باری منم دعا کن عزیزم
مامان امیرعلی گلی
10 مرداد 92 22:41
آخ جووووونممممم آیهان جونمون هم به سلامتی به دنیا اومد یه دنیا تبریک به بابا و مامان نی نی مون انشالله به سلامتی و شادی در کنار هم زندگی کنید انشالله از چشم بد دور بشه این نی نی مون و مامانش زود زود خوب شه
مامان نفس
11 مرداد 92 12:26
تبریک میگم عزیز، انشاالله بهترین چیزایی که میخوای، براش اتفاق بیفته
سارا مامان آرتین
11 مرداد 92 21:03
تولدت مبارک نازنین هورا فرشته کوچولومون زمینی شدنت مبارک تبریک الهه جون با این فرشته زیبات و یه خسته نباشی حسابییییییییی خسته نباشی خانوم
سارا مامان آرتین
11 مرداد 92 21:04
فقط غافلگیر شدیم چی شد 12 مرداد قرار بود کهههههههههه ؟؟؟؟
مامان نفس
11 مرداد 92 21:52
تبریک میگم الهه جون، ماشاالله ماشالله نی نی خیلی نازی داری خدا بهتون ببخشه
mahsa_nafas
12 مرداد 92 13:29
سلام عزیزم تبریک می گم انشالله سایه بابا و مامان گلشهمیشه بالای سرش باشه و همیشه در صحت و سلامت باشید انشالله
شیرین
12 مرداد 92 15:02
ایهان پسر کوچولو ایهان فرشته ایهان مهربون ایهان الان که این عکسا رو دیدم به پاکی و صافی تو فکر میکنم عزیزم تا وقتی بزرگ بشی تا وقتی مرد خونه بشی امیدوارم همینجور صاف و زلال بمونی دوستتت دارم
مامانی آرتین
12 مرداد 92 15:28
فرشته کوچولوی نازنین خوش اومدی به زمین....
مامان آروین
13 مرداد 92 15:56
عزیزم فرشته کوچولوی نازم قدمت مبارک باشه خوش اومدی گلم معلومه خیلی خوش اخلاقی از خنده ای نازت مشخصه . الهه جونم صمیمانه به شما و همسر مهربونت تبریک می گم. ایشالله زیر سایتون بزرگ شه خدا نگهش داره یه ماچ گنده بچسبه به لپهای نرم آیهان جون نازم
شهرزاد
14 مرداد 92 2:51
وااای مبارکه
مامانٍ توت فرنگی
15 مرداد 92 11:58
دست بابایی درد نکنه که اولین پست بعد از تولد را واسه آیهان جون گذاشتن تبریک تبریک
مامان بابای الیسا
17 مرداد 92 13:14
وااااای عزیزم الهه جونم مبارک باشه خیییییییییییلی خوشحالم و خییییییییییلی ذوق زده عزیزم چه ماهه این گل پسری ای جونم عزیزم


قربونت بشم خانومی ممنونم
ال ای سفیدبرفی
23 مرداد 92 1:08
امیدوارم با قدمهای فرشته ی کوچولوی تازه به زمین آمده،زندگیتان سرشاراز سلامتی ،برکت ،شادی وموفقیت گردد.آرزوی روشن ترین فرداها را برای وجود نازنینش دارم .خیلی ماهه ببوسینش این گل پسرمونو .شرمنده دیر پیام دادم الان دیدم .ذوق زده شدم .حال خودت خوب شده ؟زیاد اذیت نشدی ؟


ممنون مامانی نه خداروشکر خوبیم فقط یه کمی کمر درد دارم اونم ایشالله حل میشه دختر پسر نازت و از طرف من ببوس
ال ای سفیدبرفی
23 مرداد 92 1:17
الهه جون اصلا دست به چیزای سنگین نزن نذاربه کمرت فشار بیفته بخدا دردش می مونه .خیلی احتیاط کن .به کمرت زیاد فشار نیار وخیلی خیلی مواظب روحیه ات باش چون روحیه تاثیر مستقیم تو میزان شیر مادر داره وسعی کن همیشه با آرامش بهش شیر بدی نه با استرس وآخرین حرف از استاد روان شناسیمون که می گفت بزرگترین سرمایه گذاری پدر ومادر برا فرزندشون دوران نوزادیه هم از لحاظ روحی عاطفی باید تامین بشن هم غذای درست وحسابی و... چون نوزادی در آینده ی کودک تاثیر صددرصد داره .راستی به بابایی هم تبریک میگم .


ممنون گلم مرسی حتما به حرفات گوش میدم
پرهام ومامانش
25 شهریور 92 23:22
ببخش که دیر اومدم برای تبریک قدم نورسیده مبارکککککککککککککککککککککککککک ان شالله ایهان جون همیشه در سلامت باشه