آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

سلامی دوباره و تشکر از تمام خاله ها

1392/5/16 23:40
نویسنده : مامان الهه
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تمام دوستای گلم و خاله های مهربون آیهان ،من اومدم با پسر نازنازی که هنوزم که هنوزه باورم نمیشه امروز شده یه هفته که اومده پیشمون و زندگیمونو از این رو به اون رو کرده .از خدای مهربون متشکرم که موجود به این زیبایی و پاکی و مهربونی برامون هدیه کرده .

از همه شماها ممنونم که با تبریکاتون خوشحالمون کردید فقط معذرت میخوام که نتونستم جواب همه رو بدم بخاطر اون یه پست گذاشتم تا از همه شماها تشکر ویژه بکنم بخاطر همه چی .

حالا بگم از وضعییت پسر گلم آیهانمون که تو تاریخ 9/5/1392 با وزن سه و سیصد در بیمارستان شهریار تبریز توسط دکتر شاه محمدی چشمای خوشگلشو به این دنیا باز کرد همون روز صبح چهارشنیه وقتی از خواب بیدار شدم دیدم حالم یه طوریه اما گفتم خوب پا به ماهم و این دردا طبیعی هست اما ساعت 2 با دیدن لک بینی زودی زنگ زدم به بابا مسعود و اومد منو برد بیمارستان اونجا بعد از معاینه دکترا گفتن برم خونه و ساعت 7 برم برای بستری شدن ساعت شد 7 و من همراه خانواده با ترسی که تو دلم بود راهی بیمارستان شدم قربون خدا برم منی که 9 ماه و با ترس گذروندم اما لحظه موعود داشتم با پای خودم میرفتم اتاق عمل بدون هیچ ترس و لرزی فقط زودتر دلم میخواست بچه رو ببینم و برم تو بخش تا همه ببیننش ساعت 9 با پای خودم راهی اتاق عمل شدم ساعت 9.30 پسرم کنارم بود امروز درست یه هفته از اون روز قشنک و به یاد ماندنی یه هفته میگذره هنوزم که هنوزه همه چی جلوی چشمامه.

دو روز بعد از زایمان متوجه شدیم پسرم زردی داره که خدا رو شکر اونم برطرف شده .و الان حالش خوبه خوبه و تو تختش تو خواب نازه اینم عکس جدید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

فاطی
17 مرداد 92 1:44
سلام الهه جونم خوبی؟حال گل پسرت چطوره؟
خیلی خوشحالم که خدا عزیز دوردونتو سالمو سرحال بهتون عطا کرد خانومی تبریک میگم
از طرف خاله فاطی یه بوس خوشگل از صورت ماهش بکن


سلام فاطی جونم ممنون از لطفت خانومی رو چشمم گلم
مامان فهیمه
17 مرداد 92 2:35
عزیزم خیلی نازه ماشالله خدا حفظش کنه خسته نباشی دوستم،خداروشکر که زردیشم برطرف شده،سلامت باشه انشالله


خیلی ممنونم عزیزم
سمیه
17 مرداد 92 11:09
وای خدا چقد خوردنیه این آیهان کوچولو
خیلی خیلی تبریک میگم الهه جان
خدا براتون حفظش کنه


ممنونم دوست گلم
مامانی آرتین
17 مرداد 92 11:12
خاله جون بیاین وبم نظر سنجی داریم
مهدیه
17 مرداد 92 12:27
نازیییییی! فدای لپای نازش !
مامان بابای الیسا
17 مرداد 92 13:18
الهه جونم خدارو شکر که همه چی خوبه و پسری گلت سلامت عزیزم . خیلییییییییییییییی نازه براش اسپند دود کن دوستم


چشات نار میبینه مهسا جون شمام از لپای گل دختر نازت بوس محکم کن که دلم براش یه ذره شده ایشالله سر فرصت میام سر میزنم
يه فرشته
17 مرداد 92 13:31
واي اينو ببييييينن جيگر طلا ما بازم عكس ميخايم
زهرا
17 مرداد 92 13:51
تبریک تبریک
سلام به مامانی و نینی جونماشاالله......! چه پسر نانازی


ممنون خاله زهرااااااا
مامان آیهان کوچولو
17 مرداد 92 18:54
خدارو شکر که زردیش زود برطرف شده.
چقدر نازو راحت خوابیده.
خدا از چشم بد به دورش کنه.
دستاشو عین آیهان ما گذاشته موقع خواب.
بووووووووسسسسسسسسسس واسه آیهان گل.


فدای هر دوتا آیهان بشم من از طرف ما دوتا یه بوس محکم به آیهان کوچولو
مامان امیرعلی گلی
18 مرداد 92 1:56
خیلی نازه مامانی هزار تا بوس برا آیهانه خوشکلم
راستی گلم زایمانت چطور بود راضی هستی از سزارین؟ خدایه نکرده مشکلی که پیش نیومد؟


چشات نازه خانومی نه گلم خیلی خوب بود اونطور که فکرشو میکردم اونطور ترسناکم نبود مشکلی نداریم هنوز
فاطی
18 مرداد 92 2:46
جیگر خاله بازم دلم برات تنگ شد و اومدم ببینمت
الهه جونم ایشالا زود زود خوشگلمون بزرگ میشه و عکس شیطون کاریاشو میذاری


فدای دل مهربونت بشم خانومی ممنون که بهمون سر میزنی
شیرین
19 مرداد 92 19:42
الهه عزیزم خیلی مواظب خودت و شاهزاده کوچلو باش انشا الله میای و عکس های بزرگ شدن شاهزاده رو بیشتر برامون میذاری بووووووووووووس بازم تبریک


شیرین جونم ممنون گلم ایشالله بزار یه کم به خودمون بیاییم سر فرصت حتما عکس میزارم
مامان ازاده
19 مرداد 92 20:11
ووووووووووششش عزیز دل خاله-چقده بانمکه این پسلی-لباساشو ببین-خاله قفونش بشه لباسش واسش بزلگه-الهه جون خیلی خوشحالم که بسلامتی فارغ شدی و آیهان جونمم کنارته-واسه ما هم دعا کن-راستی بیهوشت کردن یا بی حس؟اذیت نشدی؟


ممنون آزاده جون شرمنده دیر جواب دادم خونه مامانم بودم من بی حس بودم نه اذیت نشدم راحت بود
مامانٍ توت فرنگی
20 مرداد 92 9:01
خدا را شکر که هردوتون خوبین هرموقع تونستی خاطره زایمانت را هم بذار
مامان آروین
20 مرداد 92 14:37
عید آمد و عید آمد با نقل و نوید آمد رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان ودلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم . . . یه عاااااااااااااااااااااااااالمه بوس بچسبه به لپهای آیهان جون گل گلابمون
سولماز
21 مرداد 92 9:22
ان شاالله خدا صحيح و سالم زير سايه ي پدر و مادر نگهش داره


ممنون گلم
مامان فرشته کوچولو
21 مرداد 92 16:13
الهی عزیزم عین فرشته میمونه چه ناز خوابیده
پانته آ
22 مرداد 92 8:23
سلام مامانه ایهان ...اخییییییییی نینیتون مبارک. من خودم هنوز مجردم اما عاشق بچم
ایشالا همیشه سلامت و خوش باشه.. من صبر میکنم که با ایهان شما ازدواج کنم


خوش حالم میشیم پانته آ جون ممنون که بهمون سر زدی
سارا مامان آرتین
23 مرداد 92 1:52
الهی بگردم خداروشکر که انتظارت به پایان رسیده و همه چی رو به راهه
الهه جون از لحظه لحظه اش لذت ببر که عین برق و باد این روزها میگذرن
ببوس گل پسر زیبا مونو


سارا جونم مرسی ممنون فعلا اینقدر سرمونو گرم کرده که نمیتونم سایت بیام
مامان آیهان کوچولو
24 مرداد 92 2:59
آیهان جون خوبه خودت خوبی؟
تونستی با شرایط جدید وفق بدی خودتو الهه جون؟


سلام فریده جون ممنون عزیزم خوبیم هردومون آیهان جون شما چطوره خوبه خداروشکر ؟
راستشو بخوای نه هنوز به این وضع جدید عادت نکردیم آیهان خیلی گریه میکنه یواش یواش داریم عاذت میکنیم
زهرا
24 مرداد 92 14:02
سلام خدا حفظش ماشالله خیلی ناز شده انشالله همیشه باشید شاد یاشیاز
مامان سولماز
25 مرداد 92 12:53
الهي خدا واست حفظش كنه
مریم
26 مرداد 92 15:12
مبارک باشه پسر نازی دارید امیدوارم با پسرنازتون همیشه لب تون خندون باشه
مامان ندا
26 مرداد 92 18:51
قدم نورسیده مبارک آیهان جون خوبه به سلامت ی خوشحال میشم لینکتون کنم
شهناز(مامان آيلين)
27 مرداد 92 13:40
عزيزم تبريك ميگم خيلي پسر ناز و خوشگلي داري خدا براتون حفظش كنه
پرهام ومامانش
25 شهریور 92 23:24