آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

افتادن نافم و مسلمان شدم هورااااااااا

1392/5/30 14:10
نویسنده : مامان الهه
878 بازدید
اشتراک گذاری

 

 خاله های مهربون بازم سلام من و مامانم دلمون براتون تنگ شده اما چون من زیادی شیطونم و زیادی شیر میخورم مامان نمیتونه از جاش تکون بخوره و بیاد به شماها سر بزنه اومدیم بگیم شدیم 21 روزه و دهمین روز تولدم نافم افتاده خداروشکر خجالت و اینکه منو مسلمون کردن و منتظرن تا این حلقه لعنتی بی افته که جسبیده بهم و اذیتم میکنه. مامانم میگه ایشالله به زودی با عکسای جدید میام پیشتون من که بازم گشنه شدم برم شیر بخورم فعلا خدافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان ازاده
30 مرداد 92 15:59
مبارکت باشه خاله جون-ناز خوابیدنتو برم گلم-ایشالا زودی خوب بشی و بیای با عکسای جدید


ممنون آزاده جونم مرسی
مامان سولماز
30 مرداد 92 16:40
مبارك
عزيزم چقدر ناز خوابيده


ممنون سولماز جون
شهرزاد
30 مرداد 92 20:45
خصوصی داری الهه جوون
مامان فهيمه
31 مرداد 92 10:31
عزيزم مبارك باشه به سلامتى،چقد ناز خوابيده آيهان نازم،انشالله سلامت باشه
دوستى گلم خدا قوت،ديگه مامان شدى حسابى مشغولى كم پيدا شدى،دلمون برات تنگ شده


آره دیگه فهیمه جون شما که تجربه داری آدم نمیتونه از جاش تکون بخوره
مامان هلاله
31 مرداد 92 10:47
بسلامتی پسمل گل به مامانی بگو زودی بیاد و از شما عکسای زیاد بذاره ما لذت ببریم و قند تو دلمون آب شه
يه فرشته
31 مرداد 92 12:07
آخييييييي منتظر عكس بوديم خوب شد گذاشتين
سارا مامان آرتین
31 مرداد 92 20:31
ماشالا به این گل پسر زیبا و مسلمون
مبارکه جیگر خاله بسلامتی ایشالا زودی از دستش خلاص میشی


ممنون خاله سارا به دوست گلم آرتین جون بگو که منو مامان خیلی دوسش داریم
مامان بابای الیسا
1 شهریور 92 15:23
قربونت برم خاله جون مبارکت باشه عزیزم ما منتظر عکسهای نازت میمونیم.


ممنون خاله الهام الیسا جونو از طرف من ببوس
سمیه
2 شهریور 92 13:26
بوی بوی بوی فدات بشم من آیهان کوچولو
چقد ناس خوابیدی
فقط حواست باشه زود بزرگ نشیا
بذار مامان بابات نهایت لذت رو از این دوران ببرن بعد

راستی مامان آیهان یه خبر خوب
4شنبه رفته بودم دکتر
کیستم کوچیک شده و دکتر گفت دیگه نیازی به عمل نیست
خیلی خوشحالم

منتظر عکسهای بیشتری از آیهان هستم

سلام سمیه جووون خدارو هزار مرتبه شکر خیلی خوشحال شدم عزیزم ایشالله همیشه تنتون سالم و سلامت باشه خانومی .ضمنا مرسی از اینکه به خونه نی نی ما میای سر میزنی

سولماز مامان پارمیس
3 شهریور 92 1:48
ایهان خاله تبریک
مامان فرشته کوچولو
3 شهریور 92 4:49
قربون این پسمل طلای ناز با این خوابیدنش که دل آدم و میبره زودی بیا عکسای خوشگلت و ببینیم
مامان مارال دون
4 شهریور 92 14:51
مامانی پسرت ناز پسره ها

خیلی وقتی بود که نمیتونستم زیاد برا اینجا وقت بذارم برا همین دیر اومدم
ماشالله پسرت تو این چند وقته خوب بزرگ شده .
تا میتونی از طرف ما هم بوش کن که بوی معصومیت و پاکی میده.


خانومی نظر لطفته ممنونم گلم شمام از طرف من مارال جونمو ببوس
الهام مامان علیرضا
19 شهریور 92 11:46
ماشاله
پرهام ومامانش
25 شهریور 92 23:25
مبارککککککککککککککککککککککککک باشه ایهان جون