آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

پسر پسر قند عسل، کاکل به سر

1392/7/28 23:54
نویسنده : مامان الهه
976 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا چه لذتی داره تماشا کردن تو پسر گلم ،تمام خستگیمون با یک لبخند و نگاه پر از محبتت گرفته می شه نازنینم آیهان قشنگم

از تو فرشته نازم با اون قلب پاک و زلالت می خوام برای همه اونهایی که دلشون نی نی می خواد دعا کنی

خدا زودتر بهشون یه نی نی ناز و مامانی مثل تو بهشون بده

امروز دو ماه و بیست روز از بودنت در کنارمون گذشته روز به روز دقیقه به دقیقه ثانیه به ثانیه دوست داشتنم زیاد میشه و انگاری تو خونم میره این عشق من به تو

وقتی دارم بهت شیر میدم چنان زل میزنی تو چشمای من که گریه ام میگیره واقعا حس عجیبیه که نمیتونم توصیف کنمش وقتی داری جرعه جرعه از وجودم میک میزنی مهر و محبتم بیشتر و بیشتر میشه وقتی  با صدای نازت داری توجه منو به خودت جلب میکنی و از خودت صدا در میاری که نگاهت کنم کم میمونه بگیرم بخورمت نفسم .

فدای تک تک اعضای بدنت بشم مامان جون

خیلی خیلی دوست داریم مهربونم

ایشالله عکسای دامادیتو بزارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

lمرمر
29 مهر 92 1:10
ای خدا این فندق ریزه رو ببین واسه من چه بزرگ شده
هزار ماشالله از چشک بد دورباشه الهی
حالا بذار هی بزرگتر شه هی انگار دوست داشتن ادم بیشتر میشه


میبینی خاله ماریا انگار همین دیروز بود اومدم بیرون از دل مامانی
مامان هلاله
29 مهر 92 17:57
سلام الهه جون منم فکر میکنم شیر دادن به بچه خیلی حس قشنگیه خدا کنه منم بتونم به دخترم شیر بدم
ماشالا چه پسر نازی داری


ممنون خانومی حتما که شمام شیر میدی اونوقت میفهمی چی میگم خیلی حس قشنگیه
مامان مارال دون
30 مهر 92 9:12
بعد از خوندن پست تا انتها فهمیدم که چرا آیهان با تعجب داره نگاه میکنه. خاله جونی نترس حالا که نه ! وقتی بزرگ شدی آقا شدی انشالله دوماد میشی . الهه جون ماشاله آیهان جونی خوب بزرگ شده . خیلیم خوردنیه. فقط حس هایی که مینویسی یه چشم بهم زدن تموم میشن پس سعی کن با تمام وجودت این حس ها رو لمس کنی.
ساره
30 مهر 92 9:53
سلام عزیزم ...با این فرشته کوچولوی ناز ...هر کی جای شما باشه از خود بی خود میشه ....حتی تصور لحظات شیرینت هم منو دیوونه میکنه....
دعا کن گل پسری منم زود بیاد بغلم ...

مرسی خاله جون ایشالله نی نی شمام به سلامتی میاد بغلتون .از لحظه هات نهابت استفاده رو ببر
سمیه
1 آبان 92 11:56
وای تروخدا ببین

هرروز با دیروزش کلی فرق میکنه

ماشالاه چقد بزرگ شده

براش اسپند دود کن الهه جان



راستی گلم میشه راهنماییم کنی درباره خرید لباس برا نوزاد؟

الان دیگه تو کلی تجربه کسب کردی

من موندم لباس چند دست بخرم؟ چی بخرم؟ ست چند تکه بخرم؟ چه سایزی بخرم؟

میشه راهنماییم کنی

پسر منم بهمن ماه به دنیا میاد

میخوام آب و هوای به دنیا اومدنشم در نظر بگیرم بعد لباس بخرم

البته یه ست 19 تکه سایز 1 خریدم

یه ست 56 تکه سایز 2

قرار شده سایز 0 رو هم مادرشوهرم بخره

دوتا هم سرهمی یکی سایز 0 و یکی هم سایز 1 خریدم

اینه بسه یا کمه؟




سلام سمیه جونم خوبی پس توام مادر شوهر میشی مثل من ایشالله خوش قدم باشه براتون تبریک میگم و اما در مورد لباسها بگم که اینا برا سیسمونیت کافیه خانومی بزار نی نی جونت دنیا بیاد اگه کم اوردی با داشتن سایزش میری براش میخری من یه سرهم سایز صفر خریده بودم که الانم میشه استفاده کرد البته یه کم کوتاه شده همون قرمزه که تو عکسا هست دو دست هم لباس سایز 1 خریدم با سایز 2 الان همونارو استفاده میکنم فقط برا مهمونیش خریدم




شیرین
1 آبان 92 12:28
واااااااااااااااااااای الهه جونم این عسل رو بخوریم با بچلومش .......الان باید دقیق چی کار کنم ؟؟؟؟


ایشالله بزار نی نی توام بیاد پیشت ببین آدم میخورتش یا میچلوندش
بانو سعیده.
2 آبان 92 17:19
سلام عزیییز. خوبی؟ عیدت مبارک. پسملت خیییییلی عسله، خدا برات حفظش کنه. هر وقت پست میزنی و از پسرت تعریف میکنی براش اسپند دود کن و صدقه بذار که یه وقت چشم نخوره. منم دیگه پا به ماه شدم. دیگه همین روزا وسایل سیسمونیم رو میچینم! زودتر نچیدم که با دیدن وسایلش صبرم تموم نشه. یه وقت پسرم هم فکر نکنه وقتش شده که بیاد! برای ما دعا کن، هم پسرم و هم خودم. که مثل شما مامان خوبی باشم. همیشه خوش باشید.
ازاده مامان آرتین
2 آبان 92 17:20
ماشالا خاله بزرگ شدی-واسه خودت پهلوونی شدی دیگه


مرسی خاله آزاده جون
مامان آیهان کوچولو
4 آبان 92 2:14
الهییییییییییییییییییییی
قربون نگات بشم عزیزم


ممنون خاله فریده
مامان آريانا
4 آبان 92 11:20
سلام .الهه جون قدم نورسيده مبارك.ببخشيد تا حالا فرصت نكرده بودم به وبلاگ آيهان عزيز سربزنم خوشحال مي شم اگه دوباره بياي به خونه خاطرات آريانا.
سارا مامان آرتین
5 آبان 92 23:15
الهی امینننننننننننننننن ماشالا به این گل پسر
مهناز مامان ترلان کوچولو
6 آبان 92 16:36
عزیزم گل پسری رو ببوس آپم خاله جون زود بیا