آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

نازگلم دو ماهه شدی

1392/7/13 0:15
نویسنده : مامان الهه
1,301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم سلام آیهانم سلام پادشاهم،مامان الهه با کلی تاخیر اومده میدونی که علت دیر به دیر نوشتنم چیه پسر گلم درسته خوب حدس زدی مامان بزرگهات تنها هستن و منو بابایی مجبوریم دو روز به دو روز بریم خونشون تا تنها نباشن اینو گفتم تا تاخیرم موجه بشه خودمم خسته شدم از این وضع خانه به دوشی اما چه کنم مامانی که مجبوریم.

تو این چند وقت اخیر بازم مثل همیشه یه دسته گل بودی و ساکت و آروم دیگه همه دارن بد جوری بهت عادت میکنن دلشون برای کارات ضعف میره نازگلم چنان خنده هایی نصیبشون میکنی که نمیتونن ازت دل بکنن مامان جون .

تا چشم به هم زدیم دو ماهتم تموم شد عسل من واکسنتم زدیم و آقاتر شدیم دو روز قبل نه مهر دو ماهت تموم شده گل پسرم .

بعد ازگذشتن چهار پنج ساعت از زدن واکسنت پاهات بد جوری درد میکرد تا بحال من گریه شمارو به اون فجیعی ندیده بودم چون همیشه آرومی و همش نق میزنی با گریه کاری نداری خودمم دست و پامو گم کردم که چیکار کنم با گریه ی شما دلم برات پر میزد که کاش من به جای تو درد میکشیدم خلاصه به کمک قطره آروم شدی و گذشت اون روز هم، تب هم نکردی گل پسرم ماشالله پسرم خیلی قوی هست و صبرش هم خیلی زیاده وزن دو ماهگیت هم 5/550 کیلو بود با قد 61 و دور سر 41 خدارو شکر خوب رشد کردی نازنینم وضعیت خوابتم خداروشکر روبه راه شده شبها که مشکلی نداشتیم مثل یه دسته گل تو تختت میخوابی تا وقتی گرسنه ات بشه و شیر بخوای و نق بزنی صبحها یه کم شیطون بودی که همش میگفتی بشین کنارم با من حرف بزن اما الان یه چند روزیه داری با لوسترا و درو دیوارا حرف میزنی و کمتر بهونه میگیری .وقتی داری شیر میخوری و من نگاهم جای دیگه هست میبینم زل زدی به صورتم و داری چنان بهم میخندی که دل منو میبری کم میمونه درسته بخورمت ، پسر گلم عشقه کوچولوم من و بابایی خیلی خیلی دوست داریم و عاشق با هم بودنمونیم تو این دو ماهه نمیدونی زندگیمون چقدر شیرین تر شده  بابات داره مثل پروانه دور سرمون میچرخه از هیچی برامون کم نمیزاره قدرشو بدون پسر گلم، راستی تا یادم نرفته بگم اولین سرما خوردگیتم تو دو ماهگیت بود به علت تغییرات آب و هوای این شهر زودی به شما کوچولوی نازم سرما خورده اما خدارو شکر بردمت دکتر شربت داده و الان بهتر شدی گل پسرم .

الان طبق معمول میخوام عکسای این چند وقته اخیرو برات بزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

يه فرشته
13 مهر 92 15:13
اي جان
چ بزرگ شده
ماشاالله
هروز سر ميزدم كه عكسشو بذارين



ممنمونم عزیزم لطف داری آیهان و منم شا رو دوس داریم
sari
13 مهر 92 17:53
وای عزیزم ....خیلی ناز و خوشگله ...خدا حفظش کنه ...ان شاءالله عکساشو توی لباس دامادی ببینیم .با اجازه لینکتون کردم ...اگه مایل به تبادل لینک باشین خوشحال میشم .منتظریم


حتما خانومی خوشحالم میشم
مرمی مامان دونه برفی
16 مهر 92 11:42
فای فای فای چه گل پسری شدی شما آیهان جونی خاله . چه خوشمل میخوابی . آخخخخه امیرعلی هم لنگه بلوز وشلوار با طرح گربه , HOME که تن ایهان جونه داشت در دور نگ آبی وقرمز. من عاشق اون لباسش بودم .حیف که خیلی زود براش کوچیک شد.
سارا مامان آرتین
16 مهر 92 12:07
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید ____________________________
مامانی آرتین
16 مهر 92 13:49
ای جونم چقدر بزرگو ناز شده عسلم
مامان مارال دون
17 مهر 92 11:19
مامانی گل پسرمون چقده ناز و خوردنی شده.
مامان مارال دون
17 مهر 92 11:20
ماشاءالله بگم بد نگی چشش زدما.
مری
18 مهر 92 18:24
ای جونممممممممممم
چه نازه اون عکسش که ادم برفیو با پاش گرفته خیلی بامزه است...
راسی کچلش کردین؟

نه بابا ماشالله پسمل خودت نبین پر مو هست پسمل ما از الان کچل شده
سارا مامان آرتین
18 مهر 92 23:20
ماشالا به این گل پسر زیبا
دوماهگیت مبارک جیجر خالههههههههه
الهی کلی دلم ضعف رفت واسه کشیدن خودت ... دلم واسه دوماهگی ارتینم تنگ شد

اسفند فراموش نشه مامانی

فدای آرتین خوشگلمون بشم من ببوسش مامان سارا
Solmaz
20 مهر 92 16:21
الهي خاله اي به سلامتي با خانواده و مامان و بابا ي خوبت زندگي كني


ممنون خاله سولماز
پرخانم
23 مهر 92 1:37
سلام الهه جون پانیذم تو خانم گل ماشالا آیهان چقدر نازه از طرف منو ویانا ببوسش راستی لینکت کردم خوشحال میشم منو لینک کنی
یه سوتل دارم تو عکسا آیهان داره پستونک میخوره چطوریه خوبه یا بد؟عادت نکرده من میخوام برا ویانا استفاده کنم ولی میترسم بدعادت بشه دیگه بدون پستونک نخوابه یه بار بهش دادم خوشش اومد


سلام دوست گلم ماشالله هزار ماشالله دختر گلمون چه بزرگ و ناز شده خدا براتون حفظش کنه .
حتما لینکت میکنم و اما راجع به پستونک بگم که م از اوایل نوزادیش بهش پستونک دادم الانا هم خیلی به دردم خورده وقتی هم که خوابش میگیره خودش میندازتش بیرون نگران نباش
ayhan
23 مهر 92 18:13
ما شاالله آیهان نازم خیلی خوشگلی عزیزم
مامان فرشته کوچولو
23 مهر 92 18:31
آخی عزیزم الهه جون گل پسریمون ماشاالله چه بزرگ شده خدا حفظش کنه جیگرتو پسمل طلا
پرهام ومامانش
23 مهر 92 22:42
زندگی‌تان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاكی چشمه زمزم مبارک باد عید قربان، نماد بزرگترین جشن رهایى انسان از وسوسه هاى ابلیس
مامان فهیمه
24 مهر 92 16:19
زندگیتان به زیبایی گلستان ابراهیم و پاکی چشمه ی زمزم عیدتان مبارک
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
24 مهر 92 23:04
سلام عزیزم خوبی؟
من تو پرسش وپاسخ باشما آشناشدم که الان داشتم پاسخهامو چک می کردم گفتم بیام ببنم دنیااومده این گل پسملی چطوره چه شکلی هست ؟تا اینکه اومدم دیدم وااااااااااای چه پسری مبارک باشه
دوماهگیش هم مبارک انشالله خدا حفظش کنه خیلی ناز هست ماشالله


ممنونم خانومی نظر لطفته
مامان ازاده
28 مهر 92 12:21
ماشالا خاله جون چقدر بزرگ شدی 2 ماهگیت مبارک باشه چه عکسای نانازی هم گرفته
ساجده
28 مهر 92 17:54
عزیـــــــــــــز دلم ماشالا چقد ناز و خوردنی شده، خدا براتون نگه داره الهه جونم


ممنونم ساجده جونم مرسی که بهمون سر میزنی
يه فرشته
3 آبان 92 15:44
چ عجب ماماني يه آپ كرد عكس كاراشو بذارين عكس خنديدن بازي كردن.............