آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

روزمرگی نانازم

1392/8/15 17:50
نویسنده : مامان الهه
839 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته مهربونم سلام فدای نفسات بشه مامانت. اومدم از خودت بگم آخه خیلی وقته نشده ازت بگم مگه شما میزاری از جام تکون بخورم کارم شده فقط پیش شما نشستن و بازی کردن با ناز شما مامانی جون شما از دو ماه و نیمگی قشنگ داری دستات و میبری سمت دهنت البته قبلنا با موفقیت نبود تازگیا دیگه کاملا حرفه ای شدی پستونک و تف میکنی و چنان با سرعت دستت و میبری سمت دهنت که در عرض یه چشم به هم ردن میبینم جای پستونک دستت تو دهنته اینم مدرکم

مثل اینکه یه دست مزه نداره بنابراین مجبوریم دو دستی مشغول خوردن شیم

تا یه ماه قبل خوابت در طول روز خیلی خیلی کم بود خوابت میومدا اما خیلی مقاومت میکردی در مقابل نخوابیدن اما این ماه گل بودی دسته گل شدی قشنگ دوساعت به دو ساعت میخوابی بیدار میشی شیرت و میخوری باز چشات میره که لالا داری شبه هم که ماشالله خوابت خیلی خوب بود تا بیدارت نمیکردم برا شیر همچنان با من تا صبح لالا میکردی

نمیدونم خوابیدنت به کی رفته!!!!نیشخند اینم یه عکس از اینکه بدونی لالا کردنت به کی رفته

پدر و پسر عشقای من

در طول روز وقتایی که بیداری یا منو تماشا میکنی یا داری دنبال تلویزیون میگردی که اون ببینی

در حال آواز خوندنی مامانی ماشالله چه صدای دلنشینی هم داریخنده

حالا وقت خوردن قطره مولتی ویتامینت هست مامانی چنان دوسش داری که اگه بدم کل شیشه رو نوش جونت میکنی

مزمزه کردن و شناختن طعمش و لبخند رضایت آمیزت که بازم میخوام

دردر رفتنم که خیلی دوس داری تا میخوام جوراب بپوشونم بهت میدونی که قضیه جدیه و خوشحال میشی و دست و پا میزنی

بی تو هر لحظه میمیرم ته زندگیم همینجاست بدون اینو که میمیرم میگم عاشق تو هستم بی تو آروم نمیگیرم دوست دارم ،دوست دارم هنوز عشق منی بهونه نفس کشیدنم تویی دوست دارم تو قلب من فقط تویی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آیهان کوچولو
16 آبان 92 9:33
سلام الهه جون.یه ذره که بزرگتر شه به غیر از دست هر چی دم د ستش باشه رو میخوره.آیهان ما که به هیچ چیز رحم نمیکنه.


چه زود بردینش آتلیه.من میخوام وقتی نشست ببرم که تنوع عکسیش زیاد باشه.شاید بعد 6ماهگی ببرم.






سلام فریده جون آیهانمون خوبه ؟از طرف من ببوسش .
راستش میخوام از تمام سنش تو آتلیه عکس داشته باشه منم شش یا هفت ماهگی بازم میبرمش







مامان مارال دون
16 آبان 92 12:36
آیهان جونی خیلی خوردنی شدی .

مامانی مشخصه که خوب بهش میرسی . فقط سعی کن اصلا تلویزیون نبینه حداقل تا 6 ماهگیش برا چشاش ضرر داره .


سلام مامانی راستش منم دوس ندارم تلویزیون ببینه اما تا صداشو میشنوه برمیگرده سمت اون منم چون میخوام به سر و صدا عادت داشته باشه مجبورم تلویزیون و روشن نگه دارم تا تو خونه صدا باشه
زهرا مامان مهلا
17 آبان 92 11:37
ماشالا چه قند عسلی شده برا خودش آیهان جونم
سمیه
18 آبان 92 12:11
خدا براتون سالم و شاد و سرزنده نگهش داره
ماریا
23 آبان 92 2:29
وای خدا نی نی گردو قلنبه منو ببین چه اقا شده الهه خانوم خو ب بخواب که یه زمانی جرات نمیکنی چشم رو هم بذاری تا ایهان تموم خونه رو زیرو رو نکنه الان روزای پادشاهیته خوب استفاده کن عکسش کنار پدر جونش هم عالیه خدا سایتون بالا سرش حفظ کنه الهی امین از الان منو نترسون ماریا جون بزار خوش بگذرونم
مامان توت فرنگی(امیرعلی)
26 آبان 92 13:22
خدا را شکر که خوب می خوابه خدا را شکر که خوب می خوابن
مامان فهیمه
4 آذر 92 19:11
ای جانم ماشالله چه بزرگ شده آیهان جونم خدا حفظش کنه
مامان الهه
پاسخ
مرسی عزیزم