آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

اولین محرم اولین غنچه زندگیم

1392/8/26 0:23
نویسنده : مامان الهه
663 بازدید
اشتراک گذاری

آیهانم پسر مهربونم امسال اولین محرمی بود که با شما همراه بودم ایشالله صاحب این عزا خودش محافظ و نگهدارت باشه سال قبل چندتا نذر کرده بودم که خدا یه بچه سالم ناز و مهربون بهم هدیه کنه خدا جونم صدامو شنید و قشنگترین و با ارزشترین هدیه دنیا رو نصیبم کرد منم به نذرام همراه شما عمل کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیه
26 آبان 92 11:57
قبول باشه راستی ؛ آیهان خیلی شبیه باباشه ها ممنونم سمیه جونم. آره همه میگن شبیه باباشه اتفاقا خوب شد چون من اصلا دوست نداشتم شبیه من میشد بیچاره بچه مو مسخره میکردن
مامان فهیمه
4 آذر 92 19:12
در پناه امام حسین خوب و سلامت باشه انشالله
ازاده مامان آرتین
6 آذر 92 13:27
عزیزم چقدر با این لباسا ناز تر شدی-امام حسین یارو یاورت باشه