آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

خاطرات جا مونده

1393/4/17 15:50
نویسنده : مامان الهه
1,291 بازدید
اشتراک گذاری

آیهان عزیزم نمیدونم چرا نسبت به اپ کردن اینجا اینقدر تنبل شدم مندرسخوان

بگم برات از 27 خرداد که تولدم بود و شما و بابایی حسابی غافل گیرم کردین و به همراه یه کیک خوشگل و یه گوشی جدید تولدمو تبریک گفتین .قربون هر دوتاتون بشم من که اینقدر هوای مامانو دارین .

مامانی بگم از شما که ماشالله دیگه خونه رو از این رو ب اون رو میکنی هر جا میرم پابه پای من راه می افتی و با من میای .

 و بگم برات از تولدت دیگه چیزی نمونده تقریبا 22 روز دیگه اگه اشتباه نکنم . اول با بابا قصد داشتیم نگیریم تولدو به چند علت قانع کننده البته که بعدش باز دلمون نیومد و دل  و زدیم ب دریا و اقدام کردیم به کارای مراسمت تقریبا میشه گفت مفصله مهمونامون 55 نفر هستن و چون هوا خیلی گرم خواهد بود و تعداد زیاده کولر هم جوابگو نمیشه مراسم و تو پارکینگمون میگیریم .مراسمت با تم رنگین کمونی هست اما تمام کاراشو خودم و بابایی داریم انجام میدیم ،دیروز هم بردیمت یه اتلیه کودک خوب که بهمون دایی صادق معرفی کرد عکسامونو 5 مرداد میده .

کلی عکس دارم ازت اما چون الان نمیتونم بزارم به زودی اونارم برات میزارم نفسم .فعلا بای

پسندها (7)

نظرات (6)

آریا و مامانی
17 تیر 93 19:47
سلام دوست عزیزم تولدت با تاخیر مبارک باشه انشاالله سایه ات بالا سر پسری وهمسری باشه . ودوم اینکه تولد آیهان جونم پیشاپیش مبارک باشه
مامان الهه
پاسخ
مامانی ممنونم ازت
شهرزاد
18 تیر 93 12:10
به به چه تولدی بشه پیشاپش تولدش مبارک ماشالا به پسر خوب که زود راه افتاده ماشالا
مریم(پرنیاوبردیا)
19 تیر 93 2:17
>(///)< مثل شکلات شیرین (آآآآ)c مثل قهوه داغ و دلچسب و @>–>>– مثل گل زیبا هستی
فریده مامان آیهان
20 تیر 93 5:17
سلام الهه جون. دلم واسه آیهان جونم لک زده. کاش چند تا عکس ازش میذاشتی خب. ایشالله تولد یه سالگی آیهان عزیزم توپِ توپ بشه. راستی امروز آیهان جون 11ماه و 11 روزه هستش.
مامان الهه
پاسخ
سلام فریده جونم ماما دلمون واسه شما تنگ شده خانومی . مرسی عزیزم
مامان امیرعلی
22 تیر 93 9:20
چه عجب اومدی مامانی وای من هیجان زده ام زودتر ببیتم واسه تولد چکار می کنید
مامان الهه
پاسخ
فدای تو عزیزم بخدا حال ندارم دیگه ایهان اینقدر خسته ام میکنه وقتی میخوابه یا زودی ب کاراری خوته میرسم یا یه کم دراز میکشم کمرم ب زمین بخوره
مریم مامان دونه برفی
23 تیر 93 11:42
مامان جون تولدت مبارک آیهان جون تولدت جلو جلو مبارک
مامان الهه
پاسخ
عزیزم خیلی خیلی تشکر