آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

رسما دیگه راه میرم من

1393/3/17 15:37
نویسنده : مامان الهه
1,470 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزتر از جونم ،گل نازم ،فدای خنده هات و مهربونی هات بشم قربون لوس شدنات بشم من الهی ،از خدا ممنوم که تو رو بهم داد پسر شیرین و مهربونم، آیهان خیلی مهربونی این و همه فامیل میگن اخلاقت یه جوری خاصه با این که ده ماهته اما ماشالله اندازه یه مرد بزرگ فهمیده ای هر چی میگم یا با کسی حرف میزنم قشنگ منو نگا میکنی ببینی از چی دارم حرف میزنم وقتی بهت میگم آیهان پیشی کو ؟ زودی انگشت اشارتو سمت در بالکن نشونه میکنی و میگی پیس، قربوت بشم من ،وقتی بهت میگمآ یهان برو جوراباتو بیار میری از اتاقت دنبال جوراب میگردی و وقتی نتونی پیدا کنی از اونجا غر میزنی و ناله  میکنی که من برم و پیدا کنم الهی دورت بگردم که اینقدر آقا شدی نفسم ،فکر نمیکردم یه روزی صاحب همچین گل پسری بشم هزاران مرتبه شکر خدایااااااااااااااااااااااا.

عاشق توب بازی هستی هر جا توپ میبینی با انگشت کوچولوت نشونش میدیو نگاهم میکنی که توپه تو خونه وقتی توپ میارم برات دستت و بلند میکنی که کمک کنم پاشی و راه بری و شوت بزنی به توپ با این کار ذوق میکنی فدای خنده هات بشم الهی ،

سال قبل این ماهها داشتم انتظار دیدن صورت ماهتو میکشیدم اما امسال 53 روز دیگه یه ساله میشه نفسم به همین زودی داره تولدت از راه میرسه انگار همین دیروز بود چقدر زود گذشت آ،یهانم تو جلوی چشم من و بابایی بزرگ شدی و قد کشیدی اما با چشم نتونستیم ببینیم ،دوس ندارم زود بزرگ شی دوس دارم بیشتر لذت ببرم از با تو بودن .

ده ماهه که من لذت مادر بودن و با تمام وجودم حس میکنم ... اما هنوز باورم نمیشه که خدا فرشته ای مثل تو رو به من داده ...

راستی پسرکم هنوز برای گرفتن تولدت نتونستیم یه تصمیم قطعی بگیریم به زودی خبرشو برات میزارم که چه فکرایی تو کله منو بابایی هست خنده

عکسام ادامه مطلبه بفرمایین ...

 

چیه داری بهم نگا میکنی دارم به مامانم کمک میکنم تا جارو بکشه

مراحل برداشتن باطری از تو روروئک

مراحل قدم زدن تو خونه با خوشحالی و ذوق فراوان

رفت

برگشت

پسندها (12)

نظرات (18)

مامان علی(نازی)
18 خرداد 93 1:09
قربون تاتی کردنت خاله
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامانی
18 خرداد 93 9:23
وای وقتی تیتر زدی رسما دیگه راه میرم خیلی ذوق زده شدم ماشالله هزار ماشالله بچه ها چقدر زود بزرگ میشن
مامان الهه
پاسخ
میبینی انگار دیروز به دنیا اومده بودن این وروجکها
مامان امین
18 خرداد 93 17:32
هزار آفرین به گل پسر زرنگ که راهم افتاد. الهه جان اسهالش خوب شد؟ مامان بزرگم گف دم کرده ی گل محمدی (البته گلشو نه، این ته موندشو،گلبرگاشو پاک کنی و باقیموندشو دم کنی)برا اسهال خوبه
مامان الهه
پاسخ
ممنون خاله جون نه فعلا ادامه داره یه دکتر دیگه بردمش دارو داده دست مامان بزرگ گلت هم درد نکنه انجامش میدم
فریده مامان آیهان کوچولو
18 خرداد 93 23:09
فدات بشم آیهان جونم.داری راه میری الهی شکر.خیلی دوست دارم عزیزدلم.خوشحالم حالت خوبه جیگرم.
مامان الهه
پاسخ
خاله فریده مرسی از لطفت داداش گلمو ببوس
مامان آریانا
19 خرداد 93 7:26
راه رفتنت مبارك .ناز نازي.
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله جونی
ماماني پرنيان
21 خرداد 93 9:35
سلام الهه جوني الي جونم قربون تاتي كردن اين پسر زرنگ خاله فدات بشم من مي بوسمت
مامان الهه
پاسخ
قربونت بشم دوست گلم حدا نکنه این چه حرفیه شما لطف داری
مامان سارا
26 خرداد 93 16:32
مبارکه عزیز خاله ایشالا پله های ترقی رو تند تند با اون پاهای کوچولوت بر داری
مامان الهه
پاسخ
مرسی خاله ساراااااااااااا
✍ مری
28 خرداد 93 20:28
مبارکاااااااااااا باشه گل پسر زرنگگگگگگگگگ حتما براش اسپند بدود مامانی ماشاالله به این گل پسر
مامان الیار
29 خرداد 93 11:57
وااااای که چقدر نازی. قربون تاتی کردنت
سمیه
30 خرداد 93 12:44
وای خدا راه رفتنتو تصور میکنم دلم آب میشه آخه کاش میتونستم از نزدیک ببینم راه رفتنتو
م.م
31 خرداد 93 0:29
آفرین صدافرین گل پسر زرنگ چقد زود یاد گرفتی راه بری خاله.ماشالاه
باران قاصدک
2 تیر 93 2:34
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
ماریا
9 تیر 93 3:49
وای که چقد دلم براش تنگ شده بود قوربونش برم الهه چقد زود ایهان راه افتاد هزارماشالله اش بشه چشمش نکنن اسفندزیاد دود من بوووووووووووووووووووووووووس
ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺳﻠﻂﺎﻥ ﻣﺎﻩ
10 تیر 93 23:02
ﺳﻼﻡ ﺁﻳﻬﺎﻥ ﺟﻮﻥ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﻛﻪﺗﺎﺗﻲ ﻣﻴﻜﻨﻲ. ﺗﻮ اﺯ ﻣﻦ 18 ﺭﻭﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮ ﻭﻟﻲ ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﺎﺗﻲ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ و ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻧﮕﺮﻭﻧﻪ.ﻭﻗﺖ ﻛﺮﺩﻱ ﺑﻪ ﻣﻨﻢ ﺳﺮ ﺑﺰﻥ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺗﺒﺮﻳﺰﻱ ﻫﺴﺘﻢ.ﺩﻭﺳﺖ ﺩاﺭﻡ ﺩاﺩاﺷﻲ
دختر آسموني
11 تیر 93 8:43
الهه جون تبريك مي گم.انشالله قدم هاي آيهان هميشه به سوي موفقيت باشه. در ضمن خودت رو آماده كن كه از اين به بعد همش بايد دنبال آيهان بدويي.
دختر آسموني
14 تیر 93 8:28
خاله جون ما آپ هستيم.
مریم(پرنیاوبردیا)
19 تیر 93 2:18
افرین عزیزم
مامان عاطی(مرجان)
27 تیر 93 16:28
الهه جون راه رفتن و دندون دراوردن پسر نازت مبارکه'منم مثل اینکه خیلی وقت بود نیومده بودم وبت از طرف من پسر نازتو ببوس انشاله در پناه خدا همیشه سالم و شاد و خندون باشه