آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

تعیین اسمت عزیز دلم

1391/12/19 13:51
نویسنده : مامان الهه
390 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامان از وقتی جنسیتت و فهمیدیم برات تو انتخاب کردن اسم عجول تر شدیم بابایی و من برات دو تا اسم مد نظر داشتیم که اگه پسمل شدی برات یکی از اینارو بزاریم یکیش صدرا بود یکیش آرتین بود حالا با توافق هم گذاشتیم آرتین معنیش هم هست پاک و مقدس امیدوارم که خوشت بیاد عزیز دلم ایشالله نامدار باشی اسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دخترا
19 اسفند 91 18:54
من اگه بگم صدرا رو بیشتر دوست دارم ناراحت میشی؟ خوب اینم یه نظره مثل تو و همسرت که آرتین رو دوست دارین.نه؟ ولی آرتین کوچولو رو حتما بیشتر دوست دارم.
الهه
20 اسفند 91 0:33
راستش وسوسه شدم نمیدونم هنوز دقیق نمیشه گفت صدرا یا آرتین حالا ما آرتین صداش میزنیم یه هو دیدی شد صدراااا
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
20 اسفند 91 1:01
سلام عزیز دلم خوبی گلم مبارکه اینشا..خوش قدم باشه اسمشم خیلی قشنگه
الهه
20 اسفند 91 14:46
ممنونم خانومی از اینکه نظرتو گفتی خوشحالم کردی