آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

یه خبر بد

1392/4/27 20:57
نویسنده : مامان الهه
763 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم سلام دیروز مامانت کمر درد داشت از اونجایی هم که وقت چکابمون 2 مرداد بود تصمیم گرفتم زود برم پیش دکترم دیروز رفتم گفتم کمر درد دارم گفت بخواب معاینه ات کنم بعد معاینه گفت اوه اوه سر پسرت کاملا اومده پایین و امکان زایمان زودرس داری باید یه شب مهمونمون باشی توبیمارستان تا رسیدگی بشه منو میگی هنگ کردم آخه ما که خوب بودیم مامانی چی شد یه دفعه بهمون کلی مامانت گریه کرده و از خدا خواسته تا هر چی صلاحه همونو جلو پامون قرار بده تا پشیمونی پیش نیاد مامانی جون ترو خدا شمام این یکی دو هفته مونده رو یه کم عجله نکن تا کامل به دنیا بیای ببین همه رو چقدر نگران کردی. خودت حال بابا مسعودت و میبینی که از دیروز اونم کلافه شده و داره مثل دور سرمون میچرخه .

راستی مامانی دیشب یکی از بدترین شبهای عمرم بود دوتا مامان که برا زایمان اومده بودن آوردن تو اتاقی که ما بودیم البته برا زایمان طبیعی بودنا وووووووای خدای من چقدر درد کشیدن بیچاره ها یکیش 6 ساعت و یکیش 11 ساعت مدام درد میداد صداشون هنوزم تو سرمه اونا درد میدادن و من رو تخت مات و مبهوت داشتم نگاشون میکردم و تنم میلرزیییییییییییییید خلاصه مامانی این بود حال و احوال دیروز ما که مارو کلی ترسوندی و یه خاطره بد برام شد تو بارداری آخه تا دیروز ما همه راه و دوتایی قشنگ اومدیم تا این سن قول بده یک نهایتا دو هفته دیگه بتونی تحمل کنی دورت بگردم

خاله جون ها برامون دعا کنید پسرمون زود به دنیا نیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

پرهام ومامانش
28 تیر 92 0:48
خیلی مراقب خودت ونی نی باشه ان شالله سالم وبموقع دنیا میاد


رو چشمم مامانی پرهامو ببوس از طرف من
مامان مهدیه
28 تیر 92 12:26
خدا بد نده مامانی، حسابی مراقب خودت باش و استراحت مطلق باش.
آیهان جون یه کم دیگه صبر کن خاله. زود نیایا.


ممنونم خاله مهربون مرسی که تنهامون نزاشتی
مامان سولماز
28 تیر 92 14:21
ماماني به خودت استرس نده ،فدات بشم مي دونم چي ميكشي گلم اصلا نگران نباش خدا محافظ خودت و ني ني ات باشه
استراحت كن


مرسی دوست گلم ممنون
زهرا مامان مهلا
28 تیر 92 17:12
سلام دوست عزیز. نگران نباش خانومی. ایشالا که همین روزها نی نی نازت رو صحیح و سالم در آغوش میگیری.
فکر میکنم همشهری هستیم. شما هم تبریزی هستین؟


بله مامان مهلا جون مام اهل تبریزیم خوش حال شدم از آشناییتون آدرس نذاشتین لینکتون کنم منتظرم
مامان ازاده
28 تیر 92 17:31
الهه جون استراحت کن-اصلنم نترس که واست بده-پسری هم به حرف مامانش گوش میده و سر وقت خودش میاد-انشالا


مرسی که تنهامون نزاشتی آزاده جون ممنون دارم استرحت میکنم
مامان فرشته کوچولو
28 تیر 92 19:04
وای من الان به جای تو نگران شدم تو رو خدا اصلا تکون نخور آیهان جون یه ذره دیگه صبور باش یه وقت شبیخون نزنی همه رو نگران کنی فقط 2 هفته دیگه صبر کن خیلی مواظب خودت باش


تو استراحتم گلم شمام کمتر کار من و بیشتر استراحت کن من حرفشونو گوش ندادم اینطوری شدم
مامان فهیمه
28 تیر 92 19:50
دوستم بد نباشه خداروشکر بخیر گذشته,
الهه جون اگه لازمه این روزا رو بیشتر استراحت کن تا بسلامتی بگذره و نی نی گلی بسلامتی سر موقع بیاد پیشتون



ممنون مامان فهیمه جون تو استراحتم ساینای گلمو محکم ببوس و دعام یادت نره
مامان امیرعلی گلی
28 تیر 92 21:11
انشالله حیره گلم نگران نباش


ممنون مامانی امیر علی جونو ببوس از طرف من
مامان امیرعلی گلی
28 تیر 92 21:14
الان فقط باید آرامشتو حفظ کنی گلم استرس براتون خوب نیست
مامان مارال دون
29 تیر 92 8:52
خانومی اصلا به خودت نگرانی و استرس راه نده .
انشاءالله هیچ مشکلی پیش نمیاد.

مارال منم تو 37 هفتگی به دنیا اومد . دلیلشم پله های خونمون بود . آسانسور نداشتیم. تا میتونی این چند روز باقی مونده رو اصلا کار سنگین نکن.
دکتر وقت دقیق زایمانتو مشخص کرد؟



نه خانومی باز موند برا وقت چکابم که 2 مرداد یعنی چهارشنبه هست برم دیگه تکلیفمو مشخص کنم
مامان هلاله
29 تیر 92 12:36
سلام الهه جون فدات شم اصلا نگران نباش ایشالا که هرچی خیره همون بشه .
آیهان جون خاله یه ذره صبرداشته باش حق داری حول باشی زود بیای بغل مامان الهه جون ولی صبر کن ب موقع بیا.باشه خاله جون؟


مرررررررسی مامان گل از این همه نظر خوب و دلگرمیهاتون خوشحالم که شماها دوستای خوبمو دارم
مامان آیهان کوچولو
29 تیر 92 15:38
خوب استراحت کن ایشاالله زود به دنیا نمیاد فقط مراقب باش.


فریده جونم ممنونم که بهمون یر میزنی ببوس آیهان جونمو
مهدیه
29 تیر 92 16:44
نگران نباش الهه جون

ایشالا هرچی خیره همون میشه!

راستی این روزا بستنی و هندوانه و عرقیاتی که طبع سرد دارن بخور تا خدای نکرده نی نی زرد نشه!

بعد تولدش هم سعی کن نبات داغ بخوری که زودتر بخیه هات خوب بشه و درد نداشته باشی. شکمت هم زودتر جمع بشه!

نگرتان گریه های نی نی هم نباش. اگه خیلی روزای اول اذیت کرد از سشوار استفاده کن. برای من که خیلی موثر بود. تا 5 ماهگی همش سشوار استفاده میکردم براش!

هلو هم به زایمان راحت کمک میکنه. البته شما که احتمال زایمان زودرس داری زیاد نخور. زعفران هم همین طور. یهو دیدی بچه اومد

برای بعد تولدش هم تلاش کن هرجور شده شیر خودت رو بدی! روزای اول ممکنه فکر کنی شیر نداری ولی هرچی بچه مک بزنه شیرت بیشتر میشه و دردش کمتر!

برات دعا میکنم زایمان راحتی داشته باشی

ببخش اینا نصیحت نبود. یه عالمه تجربه بود از یه مامان تازه کار!

بوس


ووووووووووای عزیزم ممنون که به فکرمی خیلی هم خوشحال میشم وقتی میام میبینم دوستای گلم اینطوری هوامو دارن خیلی به درد بخور بود مطلبت ممنونم گلم




هوژین
29 تیر 92 16:53
سلام اهه عزیز خدا یار ونگهدار خودتو ایهان نازنین باشه گلم اصلا به خودت استرس وارد نکنه ایشاا..به حق خدا و5تنش هیچ مشکلی پیش نمیاد

راستی اجازه دارم شمارو لینک کنم اگه اجازه هست امکانش هست شما هم منو لینک کن عزیزم


خانومی آخه من میرم تو قسمت وب شما مینویسه not found اگه امکان داره تو خانوم گل آدرس وب خودتو برام خصوصی بفرست مممنون
شهرزاد
30 تیر 92 2:40
ای بابا! زود به دنیا اومدن که مشکلی نداره! چرا خودتو ناراحت می کنی؟! حالا دو هفته زودتر مگه چی می شه؟ من جای تو بودم خوشحال می شدم که قراره نی نیمو زودتر ببل کنم! من دعا می کنم سالم به دنیا بیاد زود و دیرش مهم نیست.


همون دیگه شهرزاد جون آخه دکترم ننوشته بود برا سونو نمیدونستم اصلا پسملی چند کبلو هست سالمه و کامل شده یا نه از اینش میترسیدم و هم اینکه از عمل میترسمممممممممم
مامان دنیا
30 تیر 92 10:43
مامانی عزیزم مواظب خودت و نی نی گلمون باش
خوب استراحت کن ایشالا تا پسملمون بدون هیچ مشکلی به دنیا بیاد


ممنون دوست عزیز
الهام مامان علیرضا
30 تیر 92 22:08
نگران نباش عزیزم هیچ اتفاق نمی افته برات بهترین ها رو آرزو می کنم
فاطمه سادات مامان یگانه زهرا
31 تیر 92 1:55
انشالله که نی نی سروقتش بیاد توبغلت و خوشحالت کنه تاریخ زایمانتو کی داده دکتر؟[






خانومی تو اخرین سونو 37 هفته بودم 2 مرداد میرم پیشش بگه کی باید بخوابم





مامانٍ توت فرنگی
1 مرداد 92 8:41
چون آیهان جون که می بینه مامان و بابایی به این مهربون داره دلش غش می ره دوست داره زودتر بپره بغلشون

ولی خاله جون یکم دیگه صبر کن


قربون خاله های مهربون مثل شما
مامان دخترا
1 مرداد 92 15:00
الهه قوی باش و محکم و باراده و صبور.
هیچی از اینا برای بچت مهمتر نیست.


ممنون مامانی که بهم دلداری میدید
مامان بابای الیسا
1 مرداد 92 18:19

وای خدا بد نده الهه جون .نگران نباش و استرس هم نداشته باش آروم باش و استراحت کن به امید خدا به موقع دنیا میاد


ایشالله عزیزم
پرهام ومامانش
2 مرداد 92 23:53
امیدوارم الان بهتر شده باشیییییییییییییییییی


بهتریم مامانی تا دقایقی دیگه آپ میشیییییییییم
سارا مامان آرتین
4 مرداد 92 2:00
الهی بگردممممممممممم خبر نداشتم ... خداروشکر که الان که دارم پست میذارم نی نی گلمون صبر کرده و داره به وقتش و قوی بدنیا میاااااااد حسابی مواظب خودت و نی نیمون باش