آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

پایان هفته 37

1392/4/30 21:39
نویسنده : مامان الهه
497 بازدید
اشتراک گذاری

نازگل مامان این هفته هم رد شد عزیزم باورم نمیشه 37 هفته تو دلم بودی با من خوابیدی با من غذا خوردی با من نفس کشیدی صدامو گوش دادی الان داری وسایلتو میبیندی تا بیای پیشمون قربون نفسات بشم من که از شکمم داره دیده میشه میدونم جات خیلی تنگ شده فدات بشم آحه هم تکونات کم شده هم مملوس تر ،اما خودت یه جوری این چند روزه مونده رو سر کن تا دیگه راحت بشیم ایشالله .   

بابا مسعودت بد جوری داره بی صبری میکنه و چشم انتظارته هر روز میگه درد نداری نمیخواد بیاد ؟منم جوابشو میدم ، تو این 9 ماه که شما پیشم بودی بابا جونت خیلی خیلی هوامونو داشته پسرم خیلی بابای مهربونیه از الان داره به آینده ات فکر میکنه و برنامه ریزی میکنه توام قدرشو بدون که خیلی دوسمون داره . پسر گلم آیهان نازم خیلی دلم میخواد بدونم قیافه ات شبیه کیه ؟چه شکلی هستی ؟دست و پاهای کوچولوت که من فداشون بشم به کی رفته ؟ راستی  الان دارم آماده میشم برم آرایشگاه تا خودمو برای اومدن یه فرشته کوچولو آماده کنم دوست دارم عزیزم             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

زهرا مامان مهلا
30 تیر 92 19:15
سلام دوست عزیز. انشاالله این هفته ها و روزهای آخر رو هم به سلامتی سبری میکنی و آیهان کوچولوت میاد بغلت. آدرس رو براتون گذاشتم. تشریف بیارید خوشحال میشم. حتما حتما هم لینک خواهید شد. در ضمن اگه فضولی نباشه میخوام بدونم کجای تبریز ساکنید و کدوم بیمارستان میخوای زایمان کنی؟




ممنون دوست عزیز خوبی خانومی ممنون که باز بهمون سر زدی . ما تو بزرگمهر میشیم تو آبرسان منم تو بیمارستان شهریار میخوام زایمان کنم


الهام مامان علیرضا
30 تیر 92 22:11
عزیزم
ایشالا به راحتی زایمان می کنی و نی نی نازت میاد تو آغوش گرمت
روز زایمان خیلی دعا کن آخه دعاها مستجاب میشه
من هر چی دعا کردم برای هر کسی همه مستجاب شد
به یاد من هم باش و برام دعا کن خیلی...
برای همه مامان های منتظر نی نی و همه کوچولوهای ناز مخصوصا آنیتا جون خیلی دعا کن تا همه خوب بشن
آرزو می کنم که به سلامتی و خوشی نی نی نازمون و ببینیم


رو چشمم مامانی حتما
مامان مارال دون
31 تیر 92 13:55
اصلاح و پیرایش و آرایش جدید موها ، همه مبارکت باشن.
مامان گل این چند روزم خیلی خوب می گذره فقط کافیه نگرانی به اون دلت راه ندی تا جای آیهان کوچولو هم تنگتر از این نشه و زودتر از موقعش نیاد بیرون.

ولی بازم هر موقع میاد قربون قدماش که پاک ترین و معصوم ترین قدم هستش.

بی قراریها برا آمدنش روزای آخر زیاد و زیادتر میشه.
ولی خانومی سعی کن تو این بی قراریها از خودت غافل نشی . چون داری آماده میشی برا مسئولیت بزرگتر ، مهمتر ، شیرین تر.

دقیقا همینطوره اصلا یه حال دیگه ای دارم نمیدونم چطوریم
مامان فهيمه
31 تیر 92 14:51
واى عزيزم خيلى هيجان انگيزه،آدم همش ميخواد بدونه شبيه كيه چه شكليه چه قديه... انشالله به خير سه سلامتى بياد


هیجانش به کنار وقتی دارم بهش فکر میکنم قلبم تندتر میزنه و نمیدونم چیکار باید بکنم
مامان آیهان کوچولو
31 تیر 92 15:15
مبارک باشه پایان هفته 37 الهه جون.
میگم قراره کی به دنیا بیاد؟


فریده جون پس فردا دیگه معلوم میشه دقیقا کی میخواد بیاد
مامان ازاده
31 تیر 92 15:52
وای الهه جون خوش به حالت که دیگه به اخرای انتظار رسیدی-منم همش میگم یعنی شبیه کیه؟دوباره میگم یا شبیه منه یا باباش دیگه-ایشالا پسری به موقعش بپره تو بغلت عزیزم
ما رو از خودت بیخبر نذاری ها


نه گلم بی خبر نمیزارم مطمعن باش خانومی پس فردا دقیق میگم کی میخواد بیاد پسرم
مری
31 تیر 92 17:12
سلام الهه جان گلم خیلی استراحت کن و زیاد اینور اونور نرو ایشالا که آیهان جون هم به موقع میادش نترس گلم


مرسی ماریا جونم ایشالله به امید خدا ببینم چی میشه
لیدی الهام
31 تیر 92 20:45
سلام عزیزم.
به سلامتی. انشاالله به لطف خدا نی نی عزیزتون را در آغوش خواهید گرفت. خداوند شما پدر و مادر عزیز را برای فرزندتان و فرزندتان را برای شما حفظ کند.
آرایشگاه هم رفتید مبارک باشه. به سلامتی عزیزم.


ممنون خانوم هنرمند ایشالله قسمت شمام بشه
مامان مانلی
1 مرداد 92 1:38
ایشالله به سلامتی میاد خانومی نگران نباش استرس برات اصلآ خوب نیست
مامان دخترا
1 مرداد 92 5:09
عزیزم الان دیره.فردا میام و برات میگم چیکار باید بکنی برای پست.
ممنون از وقتی که میذاری.


منتظرم
مامانٍ توت فرنگی
1 مرداد 92 8:44
به به پس حسابی خوشگل کردی آیهان جون که بیاد مامانشو خوشگل ببینه


راستی می خوای طبیعی زایمان کنی یا سزارین ؟ چرا؟


سزارین ،بخاطر اینکه اون شبی که بیمارستان بودم دوتا مریض برا زایمان طبیعی آوردن جلو چشمم 11 ساعت درد دادن تا بچه دار شدن من تحمل این همه درد کشیدن و ندارم ،میترسم از طبیعی با او بخیه هاش که بی حس هم نمیکنن
مامان دخترا
1 مرداد 92 15:02
دلت شور نزنه الهه جان.
من هر سه تا دخترام رو 38 هفته البته با سزارین به دنیا آوردم.
پس نگران نباش و توکل کن به خدا.
بیا زودتر آموزش بذار تا نرفتی بیمارستان!
خبرمون که میکنی؟!


ایشالله اگه تا اون موقع سوپرایزانه نیاد حتما بهتون خبر میدم
مهناز مامان ترلان کوچولو
1 مرداد 92 15:49
با آرزوی سلامتی برای مامانی و نی نی نازش دوستتون دارم
پرهام ومامانش
2 مرداد 92 23:54
ان شالله بسلامتیدنیا بیاد
چیزی نمونده


آره گلم دارم روزاروو میشمارم دیگه
سارا مامان آرتین
4 مرداد 92 1:57
الهی بگردممممممممممممم که همه منتظر دیدنش هستن

راستی مبارکهههههههههههههههه




خدا نکنه .مرسی مامانییییییییییییییییییییییی