آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

12 مرداد پسرم زمینی میشه

1392/5/6 0:15
نویسنده : مامان الهه
1,072 بازدید
اشتراک گذاری

آی هان جونم آب نبات من سلام پسره گلم امروز با بابایی رفتم سونوگرافی  

نوبت اول بودیم بعد از نیم ساعت منتظر آقای دکتر شدن بالاخره ساعت 3 تشریف آوردن و لحظه دیدار رسید رفتم خوابیدم رو تخت ،دیدمت اونم برای آخرین بار همه چیز عالی بود مامان جون ماشالله چه بزرگ شدی پسرم

میدونی چند ماه بود ندیده بودمت آخرین بار 26 هفته بودیم اما این بار 37 ،38 بودیم مامان جوووون ماشالله هزار ماشالله وزنتم خیلی خوب بوووووووود 3 کیلو و سیصد گرم بودی قربونت بشم الهی ،ماشالله قدت اینقدر بزرگ شده که دکتر گفت نمیشه قدشو اندازه بگیرم روزای آخر جا نمیشه تو دستگاه تا کامل قدشو بگیم .جواب رو گرفتیم همراه با هزینه سزارین بردیم پیش خانوم دکتر اونم تایید کرد که همه چی خوب و عالیه و گفت کی بنویسم برگه بستریت رو که گفتم جمعه میخوام که خانوم دکتر گفت جمعه اگه اجازه بدی مام تعطیل باشیم و اگه امکانش باشه بنویسم برا شنبه منم گفتم باشه این همه صبر کردم این یه روزم روش البته بیشتر بخاطره ترسه که قبول کردم این پیش خودمون بمونه عینکچشمک

نازنینه مامان الان که دارم این پست و مینویسم شده یکشنبه و 38 هفتمون هم تموم شد و فقط موند 6 روز دیگه وقتی فکر میکنم میبینم تو این 9 ماه یک لحظه هم از هم جدا نشدیم یک لحظه هم بی هم نفس نکشیدیم یک لحظه هم بدون تو جایی نرفتم خندیدنم با تو بوده ،گریه هامم با تو بوده ،از اینکه میخوام بیای و ترو با بقیه قسمت کنم یه کم سختمه میفهمی چی میگم اما از یه طرف هم دلم برای مامانم و بابا مسعودت خیلی میسوزززززززززه چون بیشتر از همه فقط اونا دلتنگ بودنو بی صبرانه منتظر لحظه دیدارت هستن مامان گلم فداش بشم با 5 تا بچه و 5تا نوه نمیدونی چقدر داره لحظه هارو میشماره برای دیدن تو تا حالا تا به این سن مامانمو این شکلی ندیده بودم آیهان قشنگم .قلب

خلاصه حسابی دیگه از اون دنیایی که توش هستی لذت هاتو ببر پسر گلم تو الان پاکی مثل فرشته ها دلت صافه مثل آب دریا ازت چندتا چیز میخوام که با خودت بیاری خودت از خدا بخواه برای خاله هایی که چشم انتظار نی نی هستن به زودی نی نی بفرسته ،خودت از خدا بخواه که تمام مشکل دار ها مشکلاشون حل بشه خودت از خدا بخواه تمام مریضا چه نی نی و چه بزرگ همه شفا پیدا کنن از خدای مهربون که الان تو از همه بهش نزدیکتری  بخواه تا آینده ای خوب و روشن برات بنویسه ،که ایشالله عاقبتت به خیر بشی و سالمو سلامت .بخواه ازش تا سلامتی به بابا مسعودت بده تا بتونه از منو تو مراقبت کنه دوست دارم پسر پاکم چشم انتظارتم بیصبرانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

زعفرا بانو
6 مرداد 92 2:05
تبریک میگملطف میکنید به کد597 رای بدیداخه بابا بزرگ نیایش کوجولوم خیلی دوست داره تو این مسابقه برنده بشهممنون
مامان هلاله
6 مرداد 92 9:27
سلام عزیزم خیلی خوب نوشتی
خوشبحالت نی نیت داره میاد
این روزای آخر براش زیاد بنویس چون وقتی بیاد دیگه نمیذاره بنویسی
مواظب خودت و آیهان جون باش


ممنون مامان هلاله جون مرسی که تنهامون نمیزارید و بهمون سر میزنید
مامان بهاره مامان امیرمحمد
6 مرداد 92 11:38
بابا مردیم از چشم انتظاری دلمون پوسید بخدا پس کی میاد این گل پسر قندعسل ما که مشتاق دیدار این فرشته نازنین هستیم خواهش می کنم خیلی خیلی زود عکسش را برامون بزاریدها نکنه دیر بیایید تا فداش بشه خاله بهاره از دور - عزیزم امیدوارم به سلامتی تمامی مراحل زایمان را پشت سر بگذاری اگه لایق باشم کمی از تجربیاتم که شاید به درد شما بخوره را از اون روزها براتون خصوصی میزارم


ممنون مامان بهاره به خودم میبالم که دوستای مهربونی مثل شماه دورو برم هستن و تنعام نمیزارین خیلی خوشحالم
مامان ازاده
6 مرداد 92 13:38
پس دیگه زمینی شدن آیهانمون مشخص شد-چه حالی مید ه ها-
الهه جون از این لحظات لذت ببر-دلت واسه تکوناش تنگ میشه-منتظر عکسای پسری هم هستیم ها



آره آزاده جون دیگه دقیقا مشخص شد که کی میاد پیشمون این روزای آخر واسه خودش عالمیههههههههههه
مینا
6 مرداد 92 13:56
سلام خوبید؟ من اتفاقی وبتون رو دیدم. خواستم بدونم هزینه سیسمونی شما که فک کنم خیلی کامله حدود چقد شد؟ آخه منم دارم مامان میشم.


سلام دوست گلم ببین شما هرچی سخت تر بگیری اینقدر خرجتون میشه .دوستان ازم سوال کرده بودن تو پست سیسمونی قسمت نظرات و نگاه کنی کامل توضیح دادم میتونی بخونیشون
سحر مامان آراد
6 مرداد 92 13:58
الهه جون پسملت زودتر بیاد ما ببینیمش


حتما مامانی آراد جونو ببوس
مهدیه
6 مرداد 92 15:18
پس روز تولد بابام به دنیا میاد
بوس


جدیییییییی چه جالب!!!
سارا مامان آرتین
6 مرداد 92 19:32
به به بسلامتیییییییییییییییییییییییییییی

هورا یعنی شنبه آیهان خوشکلمون زمینی میشهههههههههههههه

بیصبرانه منتظر اومدنت هستیم خوشکل خاله

بازم سفارش نکنم الهه جون نشه تا اومدی خونه عکس گل پسری رو برامون نذاری هاااااااااااااااا یادت نره ما منتظریم زود زود بیا

از آخرین روزها با هم بودنتون در نزدیکترین فاصله ممکن و تکرار ناپذیر لذت ببر




آره سارا جووونم انگار راس راسی داره تموم میشه این 9 ماه هنوز باور نکردم ایشالله تو دعا کن من زودی بتونم سرپا شم و درد کم بکشم من عکس و حتما میزارم


سعیده مامان آرتین
6 مرداد 92 21:00
سلام خانمی من اتفاقی وبلاگ شما رو دیدم از الان بهتون تبریک میگم دیگه چیزی نمونده که صورت ماه پسرتو ببینی میدونم انتظار سخته،انتظار اونم با استرس.مواظب خودت باش تا چند روز دیگه نی نی میاد تو بغلت تو هم حسرت این روزهارو میکشی


ممنون دوست عزیز مرسی که نظرتو برامون گفتی گل پسرمون آرتین حونو ببوسی از طرف ما
مامان فهيمه
6 مرداد 92 23:12
دوستم به سلامتى انشالله،تا اومدى عكس گل پسرو بزارى آ،ما بيصبرانه منتظريم ببينيمش

راستى قبل از بدنيا اومدنش با هم عكس آتليه اى گرفتيد؟ما چند بار وقت آتليه گرفتيم ولى به خاطر ويار شديدى كه داشتم نتونستم وقت بزارم برم آرايشگاه برم آتليه،خيلى دلم سوخت،اگه نرفتى و مثل من برات مهمه تا وقت هست برو




آره گلم ماه قبل رفتم آتلیه باز ممنون که یادآوری کردی مرسییییییییییی


زینب مامان نازنین زهرا
6 مرداد 92 23:47
سلام عزیزم انشالله 12 پسر نازتو صحیح و سالم به دنیا بیاری و از داشتنش لذت ببری


مرسی دوست مهربون ایشالله
مامانی آرتین
7 مرداد 92 12:20
فرشته کوچولو منتظر دیدن روی ماهتم


مرسی خاله جووووووووووون
شیرین
7 مرداد 92 17:46
سلام ایهان جونم بازم مثل همیشه این مامانت با نوشته هاش اشک خواهرشو در اورده ......خیلی خوشحالم که اینقدر سالم و سلامتی اقای قد بلند ....مامان ایهان عزیز وقتی ایهان به دنیا بیاد اولین جای ارامشش تو بغلته یادنره توی تمام زندگی این اغوش رو به همین گرمی نگه داری تا همیشه همون جا ارامش بگیره ......مامان ایهان به امید خدا به حق روزای عزیز راحترین با ارامشترین و قشنگترین زایمان رو داشته باشی .....از اینکه کنارمی یادمی خداروشکر خواهر عزیزم

شیرین جونم عیبی نداره این به اون در من میام وب شما گریه میکنم شمام میای وب من گریه ات میگیره ایشالله از این روزای خوب خدا جونم تورو بی نصیب نمیذاره یه روزی میام تو وبت و حرفای شما رو به نی نی قشنگت میخونم
مامان آیهان کوچولو
8 مرداد 92 17:00
سلام به به پس فقط 4روز مونده تا آیهان گلمون بیادبغل مامانو بابا.
انشاالله به سلامتی گلم.



آره فریده جون ایشالله
لیدی الهام
8 مرداد 92 18:22
سلام عزیزم.
به سلامتی انشاالله و به لطف خدا گل پسرتون را در آغوش بگیرید.


ممنون خانووووووم هنرمند ایشالله قسمت شمام بشه
مهناز مامان ترلان کوچولو
8 مرداد 92 18:23
فرشته کوچولو منتظر دیدن روی ماهتم


مرسی خاله جووووون
مامان دخترا
9 مرداد 92 4:57
نمیدونی چقدر منتظر شنبه ام.
عارفه و شیدا که به سلامتی زایمان کردند.
تو هم به خوبی و خوشی زایمان کنی خیالمون راحت میشه.
ایشالا با خبرای خوب برگردی.
ولی من منتظرم که دوباره بیای وبلاگم ها!
دیر نکنی که میمیرم از دلتنگی!


مرسی مامان دخترا ایشالله اگه زودی جمع و جور کنم خودمو مثل همیشه در خدمتتونیییم از طرف من از روی سه تا فرشته ات بوس محکم کن
نگار
9 مرداد 92 10:57
الهه جونم منم به نوبه خودم تولد جیگر خوشگلو خوردنیو و ناز و میسدیغ و جینگیلی و عزیز ...آیهان خان رو به تو و به خودش و به باباش تبریک میگم ....انشالاه که سالم و صالح باشه


ممنون دوست عزیز شماها چقدر مهربونید بابا من کم آوردم دیگه
مامان مارال دون
9 مرداد 92 14:26
مامانی گل ؛ بالاخره انتظار به پایان رسید و آیهان کوچولو آخرای سفرش هست و داره میاد که زمینی بشه.
انشاءالله به سلامتی . اولین بوسه ای که به لپش زدی رو سعی کن همه احساستو تو اون لحظه بسپاری به ذهنت که والاترین لذتهاست.

اوج حس خوشبختیه. اوج حس لطف خدا . اوج حس معصومیت .

راستی گلم من فردا نمی تونم آپ شم برا همین سالگرد فوت پدر گرامیتون (عزیزترین فرد مابین عزیزا ، برای یک دختر) رو براتون تسلیت میگم . انشاءالله خدا همه عزیزاتو با عمری طولانی ، شادی و خرمی برات حفظشون کنه. و به لبتون همیشه خنده جاری باشه.


فدای دل مهربونتون بشم من مامانی همینکه یادت بود و گفتی بهم یه دنیاست ازت ممنوم ایشالله که همیشه لبتون خندون باشه
شیرین
9 مرداد 92 16:51
چه خبر الهه جونم ؟؟؟؟؟؟؟؟چسرت چی کا میکنه ؟؟؟؟؟دیگه یواش منتظر عکساش هستیم
يه فرشته
10 مرداد 92 10:55
آخي خدا نگهش داره مباركه
يه فرشته
10 مرداد 92 17:58
فقط منتظريم عكساي بيشتر از ايهان بذارينا بدويييييييييين