آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

42 روزه شدم من

1392/6/23 9:27
نویسنده : مامان الهه
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خاله های مهربون چهلم پسر نازمونم تموم شد البته دو روز پیش، امروز 42 روزه شده ناز گلمون ،دوستای گلم من به خاطر اثاث کشی مادرم یه چند وقتی نبودم و شاید یه چند وقته دیگه هم نتونم بیام فقط اومدم بهتون بگم دوستون داریم و همیشه به یادتونیم و هم اینکه از پسرم براتون عکس بزارم و احوالاتشو براتون بگم .

نازگلمونو یه روز بعد از یک ماهگیش یعنی تو سی و یک روزگیش بردیم بهداشت و گفت ماشالله خیلی خوب رشد کرده آخه وزنش شده بود 4 کیلو هفتصد گرم قدش هم 54 شده اما دیروز برا چکاب که بردمش پیش دکترش قند عسلم شده 5 کیلو و صد گرم قدش هم 55 شده .یه چند تا هم ازش عکس گرفتم براتون

اینم از اولین پارک و گردش نازگلمون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خانومي
21 شهریور 92 20:41
سلام عزيزم...اتفاقي وبلاگتو پيدا كردم. تقريبا همزمان باهم زايمان كرديم و پسراي گلمون هم سن هستند...البته هنوز جوجه من 40 روزه نشده...و اينكه ماشالا معلومه پسرآرومي داري...پسر من كه يا شير ميخوره يا گريه ميكنه و من هيچ وقت استراحتي ندارم...خيلي خسته ميشم و گذر اين روزها گاهي واسم خيلي سخته... وقت نميكنم درست و حساي بيام وبلاگ و يا عكسشو بذارم .... خوشحال ميشم به وبلاگ منم سر بزني...من تو رو لينك كردم گلم.
سولماز
21 شهریور 92 23:00
٤٠ روزگي آيهان جان مبارك عزيزم از طرف من ببوسش ماماني
سمیه
22 شهریور 92 18:46
ایوای خدایا خوابیدنش چقد نازه
مامان ازاده
23 شهریور 92 1:24
مبارک باشه خاله چون-ماشالا بهت باشه
مامان مارال دون
23 شهریور 92 13:24
سلام الهه جونی .

مامانی آیهان کوچولو چقده ناز شده .


فدای شما خاله ی مهربون به نازی مارال جون نمیرسه بابا
مامان توت فرنگی
25 شهریور 92 11:36
وای عزیزم خدا نگهش داره خدا را شکر که پسر آرومی داری
پرهام ومامانش
25 شهریور 92 23:26
خیلییییییی خیلیییییییییییییییییی خوشگل وبامزست خدابرات حفظش کنههههههههههه
مامان آیهان کوچولو
26 شهریور 92 9:38
قربونت بشم آیهان جون.
يه فرشته
30 شهریور 92 12:29
بخورمش من اين فندقو بازم عكس بذارين
مامان آروین
1 مهر 92 12:55
سلام به روی ماه مامان الهه مهربوووووووووووووون و شازاده کوچولو خوشگل و ملوس و نازنازی
42 روزگی گل پسری مبااااااااااااااااااااااااااارک خدا رو شکر که همه چیش عالی بود ایشالله همیشه سلامت باشید از طرفم ببوس این قند نباتو


ممنون مامان آروین کوچولو
مامان آیهان
8 مهر 92 17:53
سلام مامان مهربون .خسته نباشی با اثاث کشی. 40روزگی آیهان جون مبارک. از طرف من حسابی ببوسش
آیهان منم دو روز پیش 40روزش تموم شده. مامانی به ماهم سر بزنید عکسای جدید آیهانمو گذاشتم تو وبلاگش. منتظرت هستیم.[ماچ


خوشحالم میشم خانومی پسر گلمونو ببوس
سارا مامان آرتین
9 مهر 92 0:19
سلام عزیزم به به چه جیگری شده این گل پسر اولین گردش مبارک خوش گذشت؟ راستی مامان الهه پاییز هواش دزده خیلی مراقب نی نیمون باش البته که خیلی مواظب هستین ... گاز گازش کن
ماریا
9 مهر 92 2:13
وای الهه من یه ماه نبودم الان اومدم و دیدم پسرت چقد ماه شده چقد بزرگ شده چشم بد ازش دورباشه


ممنونم ماریا جون به خوشگلی گل پسر شما نمیرسه گلم از طرف من ببوسش حتما
خواهر رونیا
18 مهر 92 9:56
سلام به سه ماهگی رونیا جون دعوت شدئین نظر بدین و کلی خوش بگذرونین در ضمن کیک هم میخورین