آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

روزانه های پنج ماهگیت

1392/10/2 18:25
نویسنده : مامان الهه
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم اومدم برات از کارای جدیدت بنویسم که چه نانازی شدی اول از همه بگم که برا اولین بار خودت و چنگ زدی با اینکه ناخونات و قشنگ و مرتب کوتاه میکنم اما با این حال این نمونه اشه

 

تقریبا دو هفته ای میشه قشنگ داری غلت میزنی قربونت بشم من دیگه نمیتونم اصلا تنهات بزارم تا پا میشم از کنارت میرم زودی غلت میزنی و برمیگردی ماشالله منم میترسم دستت زیرت بمونه و دردت بگیره بخاطر اون زودی میدوم پیشت .اینم عکس غلط زدنهات

اینجا من پاشدم ازت عکس بگیرم فکر کردی رفتم زودی کنترل و انداختی و داری برمیگردی

اینجا داری سعی میکنی خودت و بکشی به جلو.قربون تلاش کردنات بشم من

اینجام صدات کردم

نازگل مامان یه چند وقته طرز خوابیدنت عوض شده اینم چند مدل از خوابیدنات

این روزا خیلی بیشتر به اطرافت و اسباب بازیهات توجه میکنی مخصوصا این اسباب بازی که عاشقشی ، هر جا باشی صداشو بشنوی زودی برمیگردی سمتش

اینم از روروئک سواریت ،با اینکه کوتاه نکردمش برات ماشالله خودت داری به هر طرف سرک میکشی یواش یواش

قربون پاهای کوچولوت بشم من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

عاطفه
3 دی 92 15:26
سلام الهه جون آیهانتو خدا برات حفظ کنه هرروز خوردنی تر میشه ببوسش از طرف من.برای منم دعا کن 26دی زایمان دارم خیلی میترسم دعا کن آرادم صحیحو سالم باشه
مامان رهام
3 دی 92 15:50
خوشگل خاله لینکتون کردم شمام با ما در ارتباط باشید
مامان آريانا
4 دی 92 7:33
الهه جون .مثل اينكه همه بچه ها اين مدلي هستند چون آريانا هم يه يكماهي مي شه كه عاشق خوابيدن هاي اين فرميه.خدا برات نگهش داره .من كاملا"درك مي كنم وقتي شيرين كاريهاشو ميبيني چه لذتي ميبري.ببوسش.
مامان آیهان کوچولو
6 دی 92 3:43
اصلا نترس بذا خودش برگرده یه چند باری دستش زیرش میمونه ولی بعد یاد میگیره که در بیاره. نمیدونم چرا بچه ها به کنترل و موبایل انقد علاقه دارن.ما که یه کنترل داشتیم ازش استفاده نمیکردیم شستیم دادیم به آیهان چون همش کنترلو میخورد.
مامان الهه
پاسخ
آره خاله جون منم نمیزارم کنترل و دهنش بزنه بخاطر کثیفیش
مامان هلاله
6 دی 92 15:45
ماشالا چقدر بزرگ شده عزیزم این اسباب بازی چه قیمته و فروش اینترنتی داره یانه؟
مامان الهه
پاسخ
گلم من اینو برا سیسمونی خریده بودم دویست و خورده ای
مرمر
11 دی 92 0:26
ماشالله هزار مااشالله الهه ادم چشم رو هم میزاره این فسقلیا بزرگ میشن میبوسمت خوشگل خاله
مینا(مامان سامیار)
11 دی 92 15:33
الهه جون من برای اولین بار میام وبلاگتون خیلی ماشاله پسر نازی دارین خدا حفظش کنه این اول شیطونیاشه کم کم سینه خیز میره و به هرچی میخواد میرسه
مامان آیهان
11 دی 92 18:47
ای جوووووووونم فدای غلت زدنت بشم من. آفرین پسرزرنگ که روروِئک سواری میکنی
مامان امیرحسین جونی
12 دی 92 21:32
ای جانم هزار ماشاالله آفرین به این پسر گلم چه بامزه خوابیده
زهره
13 دی 92 8:56
عزیزم ماشالا به گل پسرت چه اسم خوشگلی هم داره منم اگه ال ای پسر میشد ایهان میزاشتم...خدا حفظش کنه برات. زهره جونم ممنونم مرسی خانومی