آیهان مامانآیهان مامان، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

فرشته ی زندگیم آیهان

پایان ماه پنجم و قدم به ششمین ماه زندگی

1392/10/11 17:46
نویسنده : مامان الهه
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

نازگلم فرشته زندگیم، نهم این ماه ماه با هم بودنمونو پشت سر گذاشتی و وارد  ماه زندگی شیرینت شدی ؛دوشنبه با بابا مسعود بردیمت برای چکاب ماهیانه پیش دکترت از همه نظر راضی بود خدارو شکر وزنت هم گفت خوبه اما من راضی نیستم شیرم شیر نیست که مامان انگار اب قنده دوس داشتم تپلو بودی خوشگلم اما عیبی نداره همین که سالمی و مشکلی نداری خودش برام یه دنیاست نفسم .

وزنت کیلو ششصدو پنجاه گرم بود دکترت خیلی راضیه از رشدت هزار بار شکر بابت این موضوع نفسم. این چند روزه خونه خودمون نبودیم که بتونم ازت عکس بندازم مامان جون سه چهار تا فقط تونستم بگیرم ایشالله سر فرصت با کلی عکس میام پیشت بازم میگم منو بابایی خیلی دوست داریم.

راستی اولین کریسمست مبارک مامان جون.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیهان
11 دی 92 18:44
ای جونم 5ماهگیت مبارک عسلم ورودت به ماه ششم زندگیت مبارک عسلممممممممممم.جونمی جون آیهان نزدیک 1ماه دیگه غذا خور میشه
مامان الهه
پاسخ
سلام خاله ممنون که به منو مامان سر میزنی خاله من غذا خور شدم شما خبر نداری دکترم از دو هفته قبل منو غذا خور کرده
مامان آیهان کوچولو
12 دی 92 18:07
قربونت بشه خاله پنجمین ماهگردت مبارک. آخه کجای این بچه لاغره که تو میخوای تپل بشه.بزنم به تخته ماشاالله هزار ماشاالله وزنش خیلی خوبه.انقدم نگو شیرم خوب نیست یه بار دکتر آیهان گفت وقتی خودت اینجوری فکر کنی رو بچه تاثیر بد میذاره. کریسمستم مبارک باشه عزیزم.
مامان الهه
پاسخ
مرسی فریده جون چیکار کنم دوس داشتم بچه ام تپلو باشه دیگه از اونا که گوشت بدنشون دولا میشه
مامان امیرحسین جونی
12 دی 92 21:28
عزیزم م م م 5 ماهگیت مبارک به سلامتی پس گل پسرمون غذا خورم شده دکتر به منم گفت امیرحسین 4 ماهش تموم شد میتونی بهش چیزای ساده رو بدی ولی فکر کنم یه کم زود باشه براش شما دقیقا از کی شروع کردی غذا دادنش و
مامان الهه
پاسخ
گلم من از پایان 4 ماهگیش بهش فرنی رقیق میدادم اما از وقتی رفت تو 6 ماه یه کم غلیظ ترش کردم
مینا(مامان سامیار)
14 دی 92 15:33
ورودت رو به جمع بچه های فرنی خور خوشامد میگم آیهان جون الهه جون نمیدونی غذاخور شدن نی نی ها چه نعمتیه با افتخار لینکتون کردم
مامان آیهان
15 دی 92 10:57
ا چه خوب. آفرین خاله فدات بشه مرد کوچولو.الهه جان یه سوال؟ آیهان رو به خاطر وزنش غذا بهش دادی؟ آخه من آیهانم رو که واسه واکسن 4ماهگیش بردم خانومه تو بهداشت بهم گفت بهش سرلاک بده ترسیدم بدم گفتم زوده میگن معده بچه خراب میشه اماآیهانم نزدیک 1ماهه زیاد اضافه وزن نداشته به نظرت ببرمش دکتر اگه صلاح دید بهش فرنی بدم یا سرلاک؟
مامان الهه
پاسخ
گلم هم بخاطر وزنش دادم هم بخاطر اینکه واقعا نیاز به غذا داشت بد جور گرسنه میموند اگه تو بهداشت گفته باشه بهش بده دیگه بزار بدنش عادت کنه و زودی وزن بگیره نگران معده اش هم نباش قدیما از وقتی بچه بدنیا میومد بهش طعم غذا رو میچشوندن و از 3،4 ماهگی غذا میدادن شما باز بادکترش یه مشورتی هم بکن اما چشم اب نمیخوره دکتره بگه بهش بده جون اکثر دکترا میگن پایان 6 ماهگی
مامان آیهان
15 دی 92 10:58
راستی یه دکتر خوب اطفال تو تبریز بهم معرفی میکنی گلم گلم من آیهان رو تحت نظر دوتا دکتر نگه میدارم که اگه یکی نباشه بتونم یکی دیگه ببرم دکتر اصلیش دکتر قرشی هست تو 17 شهریور که خیلی خیلی راضیم ازش تو کلینیک کودکان دکتر غریب هم هست اون برا ایهان گفت میتونم فرنی بدم یکی دیگه دکتر جهانشاهی هست روبروی مثلی اونم خوبه اما در نبود دکتر اولی
سمیه
15 دی 92 14:02
الهه جان ناشکری نکن آیهان که همه چیش خوبه اینطوری بگی خدا قهرش میگیره ها خداروشکر کن که هم تو شیرت خوبه هم آیهانت خوب شیر میخوره و سالمه
مامانی ویانا
19 دی 92 18:50
سلام الهه جون ایشالا سرماخوردگیه آیهان جون زودتر خوب بشه .راجع به غذا خوردنش سوال داشتم آرد برنجو آماده خریدی یا خودت درست کردی؟از شیر پاستوریزه برا فرنی استفاده میکنی یا شیر خودت؟لعاب برنج هم بهش دادی؟من میخوام برا شروع لعاب برنج بهش بدم.آب هم بهش میدی؟
مامان الهه
پاسخ
سلام گلم مرسی عزیزم .آره گلمآرد برنج آمادشو خریدم بعضی وقتا با شیر خودم میزارم بعضی وفتا با شیر کم چرب از قبل جوشونده .لعاب برنج و ندادم چون اطلاع نداشتم ازش بعد اینکه فرنی رو دادم فهمیدم شما اگه فرنی ندادی دو قاشق لعاب برنج بده آب هم حتما باید بدی چون فرنی بخوره شکمش سفت میشه دوبار در روز میدم هر بار 30 سی سی